صیادی سرمربی قهرمان لیگ جوانان استان بوشهر:بازی دادن به بازیکن جوان جرات می خواهد،قهرمان شدیم اما برخی مسئولان شهرستان گناوه خبر ندارند!

شناسه خبر: 7022
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396

پاس بندرسازان گناوه قهرمان لیگ برتر جوانان استان شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این لیگ جذاب که انبوهی بازیکن مستعد را در خود جای داده است برای گناوه ای ها خوب و با یک جام خاتمه یافت.فضل الله صیادی سرمربی جوان و ۳۰ ساله این تیم یکی از همان استعداد های مربی گری استان است که باید به این قشر زحمتکش بیشتر بها دهیم!

 

وی در ابتدای گفتگوی خود می گوید:رمز موفقیت ما در لیگ امسال ،یک برنامه ریزی مناسب برای حضور در رقابتها بود.۴۵ روز پیش از آغاز فصل استارت کار را زدیم و با توجه به تجارب سالهای گذشته ،سعی کردیم تیم را در یک محیط دوستانه و در سایه اتحاد و همدلی راهی مسابقات کنیم.

 

سرمربی پاس بندرسازان گناوه ادامه داد:سال گذشته وقتی به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری شرکت کردیم از مرحله اول بالا آمدیم اما در دور دوم رقابتها متاسفانه نتوانستیم به لیگ یک جوانان صعود کنیم. از همان موقع برنامه ریزی کردیم و در پست های مورد نیاز بازیکنانی را جذب کردیم .از همان ابتدا تنها ایده ما قهرمانی استان بود که با یک تلاش شبانه روزی بدست امد.

 

صیادی پیرامون کیفیت لیگ امسال جوانان استان گفت:لیگ امسال خوبی و بدی های زیادی داشت اما واقعیت را باید بگویم اتفاقات مثبتش برای ما بیشتر بود.رقابتهای جذابی که در بالا و پایین جدول بوجود امد  باعث شد تا هیجان بازی ها به اوج خود برسد! شاید از نکات منفی بازی های امسال  انصراف برخی تیمها باید نام برد که لیگ را دچار اختلال کرد هر چند برنامه ریزی خوب بازیها را نباید از یاد برد!

 

این مربی جوان اهل گناوه در مورد فوتبال شهر خود حرفهای جالبی مطرح کرد:وضعیت فوتبال پایه در شهرستان گناوه سال به سال رو به افول می رود . همین امسال اکثر رقابتهای فوتبال پایه با حضور کمتر تیمها برگزار شد.مهمترین علت را باید در مشکلات مالی جستجو کرد و البته حضور در بازیهای محلات که هزینه های کمتری برای تیمها دارد.استعداد در گناوه برای فوتبال وجود دارد اما برخی مشاوره ها شاید باعث تعطیلی فوتبال پایه در گناوه شود!

 

صیادی در مورد قهرمانی پاس بندرسازان گناوه در لیگ استان اظهار داشت :پس از سالها یک تیم از گناوه قهرمان جوانان استان شده اما مطمئن هستم مسئولینی در شهر ما هستند که از این اتفاق بزرگ خبر ندارند!اکنون نماینده استان در رقابتهای کشوری هستیم باید بیشتر مورد توجه مسئولان شهرستان باشیم اما تا کنون که اینگونه نبوده است!دلم از همین آدمها گرفته که چرا یک خسته نباشید ساده هم به بچه های تیم نگویند حالا تقدیر و تشکر بماند!

 

سرمربی قهرمان لیگ برتر جوانان استان در مورد بهترینهای این فصل تصریح کرد:ماشالله کلی استعداد داریم،نفراتی که مطمن باشید در سالهای آتی بیشتر از انها خواهید شنید.دشتکار از پارس برازجان،خضر از کارگر بنه گز،درویشی از توحید آبدان،مختاری از فجر بوشهر و البته امیر حسین موسوی از پاس بندرسازان گناوه که هر کدام می توانند در آینده بازیکنان بزرگی لقب بگیرند.در اینکه چرا دروازبان خوب و جوان در تیمهای بزرگسالان استان کمتر مورد استفاده قرار میگیرند هم برای خود من هم سوال است!باید به همین گلرهای جوان بها داده شود تا استان دیگر کمبود گلر بومی نداشته باشد!

 

وی ضمن تقدیر از مدیریت باشگاه آقایان خدری و سلیمی گفت:درد و دل زیاد دارم،اواخر همین ماه راهی مسابقات کشوری هستیم و از لحاظ مالی در شرایط خوبی نیستیم،اگر کمک نشود با وجود تیم خوبی که داریم شاید مجبور به انصراف شویم.شهرستان باید به ما کمک کند.همین ورزش و فوتبال باعث می شود تا جوانان ما به سمت اتفاقات بد نروند و این مهمترین وظیفه مسئولان تا ما را تنها نگذارند.این همه بازیکنان جوان از استان به لیگ برتر رفته اند ،مطمئن باشید استعداد داریم که ایران به نخبه های فوتبالی استان نگاه میکند.بدون تعارف باید گفت بها دادن به بازیکنان جوان دل و جرات می خواهد که شاید هر مربی نداشته باشد،باید آنها را دریابیم و با مشاوره های خوب به پیشرفت فوتبال استان کمک کنیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.