نجفی خبر داد:رقابتهای زیر گروه فوتبال ساحلی کشور با صعود آریا خورموج خاتمه یافت

شناسه خبر: 7151
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1396

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: رقابت های گروه چهارم مسابقات زیر گروه لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور با معرفی ۲ تیم صعود کننده به مرحله دوم در بوشهر پایان یافت.

به گزارش فوتبال بوشهر محمد نجفی در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم های آریا خورموج، حسن آباد اشکذریزد، سرخ پوشان کرمانشاه، کیان سمنان و شهرداری چاف چمخاله گیلان پنج تیم گروه چهارم بودند که به مدت پنج روز در زمین فوتبال ساحلی پارک مرجان بوشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: در پایان مسابقات این گروه تیم های آریا خورموج و شهرداری چاف چمخاله گیلان به عنوان تیم های اول و دوم راهی دور دوم شدند.

نجفی اظهارداشت: این مسابقات زیر گروه لیگ یک فوتبال ساحلی کشور محسوب شده و برترین های آن در نهایت به لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور صعود می کنند.

وی گفت: در گروه سه مسابقات نیز از روز ۲۵ بهمن ماه دریانوردان بوشهر میزبان تیم های ماهان اصفهان، پدیده بندرترکمن، قدس ماهشهر، کوثربندرلنگه و مقاومت شهید نوروزی چلیچه ( چهارمحال وبختیاری) است.

نجفی افزود: در دور پایانی مسابقات که با حضور ۲ تیم برتر هر کدام از گروه مرحله مقدماتی برگزار می شود تیم های صعود کننده به لیگ دسته یک فوتبال کشور مشخص می شوند که زمان و مکان برگزاری این مرحله تاکنون مشخص نشده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.