ایرانجوان ۰ خونه به خونه بابل ۲ / باران آمد اما ایرانجوان گل زدن بلد نبود!

شناسه خبر: 7485
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1396

ایرانجوان بوشهر ۰    خونه به خونه بابل ۲

 

داور :یاسر همرنگ

 

کمکها:امیر فلاح    علی الفتی

 

تماشاگر حدود:۱۰۰۰نفر

 

ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

 

 

شرح بازی:ایرانجوان بوشهر در هفته بیست چهارم لیگ یک باز هم باخت تا تیم قدیمی و ریشه دار بوشهری باز هم بیش از گذشته خطر سقوط را احساس کند.

 

به گزارش پیام عسلویه ایرانجوان که در این بازی با توجه به نتیجه بازی گذشته تغیراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود،بهتر بازی کرد اما برای بردن تیم خونه به خونه خوب بازی کردن کافی نبود و روی دو ارسال ساده دروازه بوشهریها باز شد.

 

دلگرم که با توجه به لغزنده بودن زمین و بارش باران تیمش را با آرایش جدید و بازی گرفتن زارعی در هافبک دفاعی به میدان فرستاده بود،سعی داشت روی بازیسازی نظرزاده و گشنی موقعیت سازی برای گوشها و مهاجم نوک خود را بهتر از گذشته انجام دهد اما بازی پر انتقاد رنجبر و البته اسلامی روز راحتی را برای ناصر سالاری و مدافعان مهمان مازنی ایجاد نمود تا در دومین بازی پیاپی ایرانجوان هیچ امتیازی را کسب نکند!

 

در دقیقه هشت بازی شوت سرکش نظرزاده کاپیتان ایرانجوان از فاصله نزدیک به بیرون رفت تا یخ بازی آب شود.ایرانجوان در نیمه اول بهتر از خونه به خونه بازی کرد و کمتر موقعیتی برای مهاجمان حریف ایجاد شد ،حتی بازیکنان این تیم در دو صحنه اعتقاد داشتند توپ به دست مدافعان مهمان برخورد کرده که داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت!

 

نیمه اول بازی با برتری نسبی بوشهری ها خاتمه یافت اما با شروع دوم مشخص نشد رنجبر که بیش از هر بازیکنی خطا کرد و در آفساید قرار گرفت باز هم در زمین قرار دارد تا ایرانجوان برای گلزنی امیدواری زیادی نداشته باشد.

 

پرتابهای بلند حسین بازیاری و ارسال های خوب کردجهان در آغاز نیمه دوم مهمترین تاکتیک ایرانجوان بوشهر که ضربه سر مشایخ با بدشانسی از کنار دروازه سالاری به بیرون رفت.درست در اوج حملات ایرانجوان و روی یک ارسال ساده دروازه اصغرزاده توسط قریشی مدافع پیش تاخته خونه به خونه باز شد تا حکایت گل هفته گذشته مقابل فجر تکرار شود.بعد از گل باز هم حرکات کم اثر اسلامی و رنجبر برای ایرانجوان اتفاقی را رقم نزد !

 

ایرانجوان دل به ارسالها و خونه به خونه متوسل به درخشش سالاری شدند که مهمان موفق تر ظاهر شد.ورود مصطفی احمدی سرعتی و با انگیزه که مشخص نشد چرا بیش از ۸۰ دقیقه روی نیمکت نشسته بهترین اتفاق ممکن برای ایرانجوان بود اما باز هم رنجبر در یک روز کم فروغ توپ را در دو قدمی دروازه به پای سالاری کوبید تا آه از نهاد نیمکت ایرانجوان بلند شود!

 

مهدی خیری در واپسین دقایق بازی با یک ضربه سر دروازه ایرانجوان را باز کرد تا مازندرانی ها در یک بازی اقتصادی و کم موقعیت برای خود بیشترین سود را ببرند اما در سوی مقابل ایرانجوان خیلی بهتر از بازی فجر ظاهر شد و بارها در آستانه گلزنی قرار گرفت اما نداشتن یک تمام کننده شش دانگ روزهای تاریک ایرانجوان را ادامه داد!

تیم دلگرم بسیار روان تر و با برنامه تر از بازی فجر بازی کرد و شاید اگر داور مسابقه یکی از صحنه های مشکوک بازی را پنالتی اعلام میکرد نتیجه به شکل دیگری رقم می خورد اما گویا ایرانجوان امسال شانس هم ندارد!

بدون تعارف برای بردن در فوتبال کافیست یک تیم، سه الی چهار بازیکن ضعیف داشته باشد تا نتیجه نگیرد و در این بازی برخی بازیکنان ایرانجوان در اندازه های یک بازیکن معمولی لیگ دو هم نبودند تا هواداران این تیم با ناراحتی ورزشگاه را ترک کنند.عملکرد نظرزاده ،کاظمی و گشنی در ایرانجوان به شکل مطلوبی به چشم آمد ،همانطور که سالاری ،قریشی و عاشوری در خونه به خونه خوب بازی کردند.

ایرانجوان با این باخت در منطقه شانزدهم جدول ماندگار شد تا کار برای ماندگاری باز هم سخت تر شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.