تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن:تیم قلعه نوعی بهترین تیم نیم فصل دوم است

شناسه خبر: 7776
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1396

مهدی تاتار در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: یکی از مهم ترین بازی های ما در این فصل مقابل ذوب آهن است چراکه از نظر ساختار تیم بسیار خوبی است، ذوب آهن کادر فنی بسیار خوبی دارد.

تارتار در ادامه گفت: من در بازی رفت هم بعد از اینکه مقابل این تیم نتیجه گرفتم گفتم که ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و ما یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را انجام دادیم. وقتی امیر قلعه‌نویی در یک تیمی حضور دارد مطمئن باشید آن تیم یکی از مدعیان قهرمانی است. قطعاً ذوب‌آهن برای قهرمانی بسته شده است و در حال حاضر جزء تیم‌هایی است که می‌تواند سهمیه کسب کند. ما در دور رفت نشان دادیم که تیم بسیار خوبی هستیم، می‌توانیم بهترین نتیجه را در زمین حریف کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: بعد از بازی ما مقابل ذوب‌آهن در دور رفت، تیم ذوب‌آهن دیگر همچین نتیجه‌ای برایش در اصفهان رقم نخورد. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان من به یک خود باوری رسیدند. شرایط آب و هوایی به ما این اجازه را نداد که با تاکتیک تمرین کنیم ولی با توجه به گذشت ۲۵ هفته از لیگ نفرات تیم پارس جنوبی هماهنگی‌های خوبی دارند و مصمم هستند که انشاالله این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

تارتار در ادامه در خصوص مصدومیت علی دشتی اظهارداشت: مصدومیت او جدی نیست و مصدومیتی جزئی است همچنین چند تا از بازیکنان دیگر هم به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم ما را همراهی کنند. این بازیکنان مصدومیت جزئی دارند، ممکن است چند دقیقه‌ای برای ما در بازی مقابل ذوب‌آهن بازی کنند، ضمن اینکه محروم هم خداروشکر نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم در خصوص بازی فردا با ذوب‌آهن اظهارداشت: بهترین تیم نیم‌فصل دوم ذوب‌آهن است. بازی سختی مقابل این تیم داریم اما هیچ ترسی مقابل ذوب‌آهن نداریم چرا که تجربه خوبی مقابل تیم‌های بزرگ داشتیم، انتظار از تیم ما بالا نیست چرا که از ذوب‌آهن انتظار قهرمانی و کسب سهمیه را دارند. ما آرامش بیشتری داریم، استرس کمتری داریم و باید تأکید کنم که فردا روز آزمون هواداران پارس جنوبی جم است چرا که باید از تیم حمایت کنند و باید نشان بدهند که تیم پارس جنوبی‌جم را خیلی دوست دارند و باید ورزشگاه را پر کنند، ما فردا از هر روز دیگری به حضور پرشور هوادارانمان نیاز داریم.

تارتار در ادامه گفت: ما کاری به بازی‌های دیگر نداریم و تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است و نتیجه بازی فردا برایمان مهم است و اگر پرسپولیس فردا نتیجه خوبی بگیرد و قهرمان لیگ شود و با توجه به اینکه من چند سالی در این تیم بازی کردم، خوشحال می‌شوم ولی هدف اصلی ما موفقیت پارس جنوبی‌جم است.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم در خصوص داوری گفت: حاج‌ملک جزء داوران جوان و خوب ما است هرچند که در یکی از بازی‌ها ما به خاطر قضاوت این داور متضرر شدیم، امیدوارم روز خوبی داشته باشد بدون اینکه حقی از تیمی ضایع شود کار خودش را انجام دهد و از کمیته داوران می‌خواهم با توجه به اینکه به آخر فصل نزدیک می‌شویم و تیم‌ها برای کسب سهمیه می‌جنگند در چینش داوران دقت کنند، خدای نکرده با یک سوت اشتباه ممکن است سرنوشت یک تیم تغییر کند. جوانان ما جزء بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران هستند و ممکن است با همین اشتباهات سرنوشتشان تغییر کند بنابراین امیدوارم که با دقت قضاوت کنند و کاری به اسم تیم نداشته باشند.

وی در پایان در خصوص اینکه با توجه به همزمان بودن پارس جنوبی و دربی ایران گفته می‌شود برای اینکه هواداران به ورزشگاه بیایند این بازی رایگان خواهد شد، گفت: ما صحبت‌هایی انجام دادیم و به دنبال این بودیم که این اتفاق بیفتد و نشان دهیم که تیم پارس جنوبی چقدر به هواداران احتیاج دارد. اگر امکانش بود حتماً تا جایی که می‌شود این کار را انجام دهیم و بازی رایگان شود و باعث شود هواداران زیادی به استادیوم بیایند. / فارس


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.