بنزین سبز فوتبال بوشهر ،محبی این بار پاس گل داد

شناسه خبر: 8318
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396

محمد محبی جوان ۱۹ ساله و آینده دار فوتبال بوشهر که محصول تیمهای پایه اشاهین هم است ،در فصل جاری بدون شک پدیده جدید تیمش  و البته فوتبال بوشهر لقب گرفته است که با صعود نماینده استان به لیگ دسته اول سال خوب وی تکمیل می شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر محبی که سال  گذشته کم و بیش بکار گرفته شد اما در این فصل کادر فنی از ابتدا به عنوان یک بازیکن ثابت روی او حساب  کرد و در پست های مختلف بازی نمود تا درخشش خود را در فوتبال حرفه ای آغاز کند.

 

محبی که اصولا یک هافبک تهاجمی انرژیک بشمار می رود اما بنا به نیاز شاهین در پست های دفاع راست و وینگر به میدان رفته ،این روزها یا گل میزند یا پاس گل می دهد .او در بازی مقابل حریف آبادانی یک پاس گل سه امتیازی به چراغی داد تا این مهاجم فرصت طلب تک گل بازی را به ثمر برساند و ورزشگاه غرق در شادی شود.

 

شاهین شهرداری امسال کلی بازیکن جوان دارد که بدون شک در سالهای آتی می توانند استخوان بندی همین باشگاه را در لیگ های بالاتر و حتی تیم ملی ایران تشکیل دهند.محبی،کریم زاده،مشایخ،غریبی،پولادی و کلی نام جدید دیگر برای فوتبال استعداد خیز بوشهر در راه هستند و این همان بنزین سبز فوتبال است که باید روی آنها سرمایه گذاری کرد!

 

این چهره که انگیزه و پیشرفت در چهره اش موج میزند می تواند در مقدماتی المپیک توکیو یکی از اعضای اصلی تیمی ملی امید ایران باشد .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.