هفته سی ام لیگ دسته اول/ کاپیتان نظرزاده با پروازی تماشایی ایرانجوان را زنده نگه داشت

شناسه خبر: 8744
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1397

ایرانجوان بوشهر ۱     شهرداری ماهشهر۰

 

گل دقیقه ۷۵ مسعود نظرزاده

هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار شد و ایرانجوان بوشهر با تک گل مسعود نظرزاده کاپیتان با تجربه خود مقابل شهرداری ماهشهر پیروز شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این بازی که به قضاوت محمد حسین ترابیان برگزار شد ایرانجوان در یکی از فینالهای پیش رو برای بقا در لیگ یک به برتری رسید تا در چهار دیدار آتی مرگ و زندگی برای تیم ریشه دار بوشهری ادامه پیدا کند.

 

حسین خطیبی با قرار دادن مثلث تهاجمی مصطفی احمدی،مرتضی رنجبر و سجاد فیض الهی سعی داشت آمار دوندگی تیمش را در خط حمله بالا ببرد و از میدان داری مسعود نظرزاده و غلام احمد شاهی برای موقعیت سازی استفاده کند.

 

در نیمه اول ایرانجوان و شهرداری ماهشهر یک بازی برابر البته با برتری نسبی میزبان یکدیگر را محک زدند که درخشش هر دو دروازبان درون دروازه ها بیش از همه به چشم آمد.عساکره و پورحمیدی درخشیدند تا نیمه اول که یک اخراجی نیز برای ماهشهری ها داشت بدون گل خاتمه یاد.

 

نیمه دوم ایرانجوان زمین بازی را کاملا در اختیار داشت، دوندگی های بی امان مسعود نظرزاده و غلام احمد شاهی حریف را رو به عقب برد تا جاییکه مصطفی احمدی و فیض الهی امان خط دفاعی حریف را گرفته بودند. شوت زیبای کاپیتان ایرانجون را در دقیقه ۵۴ پورحمیدی از زیر طاق بیرون کشید تا روز خوب خود را کامل کرده باشد.ایرانجوان برای رسیدن به گل حملات زیادی را داشت و حتی بازیکنان بلند قامتی مانند بازیاری و محمدی نیز به خط حمله اضافه شدند.

 

خطیبی با تعویض های خود جان تازه ای به تیم سراسر با انگیزه اش داد ،اسدزادی جوان و خوش تکنیک به میدان آمد،چاپی به خط حمله اضافه شد تا ایرانجوان برای رسیدن به گل هر چه دارد رو کرده باشد.در دقیقه ۷۰ شوت زمینی زیبای چاپی را باز هم گلر آماده ماهشهری گرفت تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود.

 

درست در اوج حملات ایرانجوان ،احسان اسدزادی با استادی هر چه تمام تر یک ارسال مواج را برای مسعود نظرزاده کوتاه قامت فرستاد تا کاپیتان ایرانجوان بلندترین پرش دوران فوتبال خود را انجام دهد و با ضربه سری تماشایی دروازبان جسور شهرداری ماهشهر را مغلوب کند.مسعود که به نظر میرسید بغض عجیبی دارد اجازه خوشحالی نیافت و آوار بازیکنان شادمان هم تیمی وی، او را روی زمین نگه داشت.

 

بعد از گل دقیقه ۷۵ مسعود نظرزاده بازی به سمت شیوه احساسی رفت و ایرانجوان باز هم در ضد حملات دو مو قعیت عالی را توسط چاپی از دست داد.این برد ایرانجوان را ۲۸ امتیازی کرد و در فاصله دو امتیازی ماشین سازی قرار داد.اختلافی که کم شد تا امید اردوی بوشهری ها را فرا بگیرد.

 

ایرانجوان هفته آتی را باید در شیراز به مصاف برق جدید بحران زده برود که بردن برق و توقف ماشین سازی در قائم شهر شاید ورق را به سمت تنها نماینده بوشهر در لیگ یک برگرداند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.