مهدی تارتار:روی یک تعلل از پرسپولیس گل خوردیم!استان بوشهر قدر این تیم را بداند

شناسه خبر: 8914
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1397

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: بازی جذابی بود بخصوص در نیمه دوم، ما به گل رسیدیم.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از وبسایت نود، مهدی تارتار بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی جذابی بود بخصوص در نیمه دوم، ما به گل رسیدیم خیلی زود، پرسپولیس هم بی محابا و با ریسک بالا حمله کرد و در ضد حملات توپ های خوبی به دست ما رسید که استفاده نکردیم. دو تبریک به پرسپولیس می‌گویم اول قهرمانی زودهنگام و دوم بازی امروزشان که انگار هنوز قهرمان نشده بودند و با انگیزه بودند که به خاطر تفکر حرفه ای‌شان بود که از کادرفنی به بازیکنان منتقل شد.

* روی یک ارسال تعلل کردیم و گل خوردیم

وی افزود: روی یک ارسال تعلل کردیم و گل خوردیم، نتیجه مساوی هم عادلانه بود. ما در این بازی یک لحظه غافل شدیم و یک گل دریافت کردیم، تیم جوان و نوپایی هستیم. انصافاً بازیکنان ما خوب کار می‌کنند و توانایی‌های خود را ثابت کرده‌اند و لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را هم دارند و امیدوارم دیده شوند.

* امیدوارم بازیکنان ما دیده شوند

وی افزود: یکی از مشکلات ما کم‌تجربگی تیم در لیگ برتر بود. باخت اول ما مقابل فولاد بود و سپس بعد از اینکه مقابل پرسپولیس باختیم کمی دچار مشکل شدیم، به هر حال برخی از بازیکنان ما کم‌تجربه بودند و تیم ما از لیگ دسته اول بالا آمده بود. کار بزرگی انجام دادیم و امروز مشخص شد حضور ما در نیمه اول جدول بی‌دلیل نیست. کیفیت تیم ما بالا است و امیدواریم بازیکنان ما دیده شوند.

* مسئولان استان باید راهکاری پیدا کنند

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم در رابطه با اینکه بهرام رضاییان اعلام کرده خواهان تمدید با تارتار هستم و آیا او در این تیم می‌ماند، عنوان کرد: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. رضاییان و هیئت مدیره به جوانان اعتماد می‌کنند و اگر من بمانم برای سال سوم است که در این تیم فعالیت دارم. روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. مسئولان استان هم باید به فکر باشند و راهکاری پیدا کنند تا پارس جنوبی از نظر مالی ثبات پیدا کند و حرکت رو به رشدی داشته باشد. ما امسال در این جایگاه هستیم و باید سال بعد برای سهمیه تلاش کنیم، اگر مشکلات حل شود دوست دارم بمانم و در کنار هواداران نتیجه قابل قبولی بگیریم.

*قانون عدم حمایت از تیم های لیگ برتری باید اصلاح شود
وی افزود: قانونی تصویب شده که دست مسئولان ما را برای هزینه کردن بسته شده و زمانی که تیم به لیگ برتر می آید اجازه هزینه کردن ندارند اما در لیگ یک مسئولان می توانند هزینه کنند و این قانون باید اصلاح شود یا تبصره ای برای تیم هایی که در مناطق محروم و زر خیز هستند تصویب شود. بوشهر یکی از استان های زرخیز است و باید برای این تیم هزینه شود زیرا جوانان زیادی به این تیم عشق می‌ورزند.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.