محبی،فریاد ستاره ای از بوشهر در آزادی+تصاویر

شناسه خبر: 22178
تاریخ انتشار: 05 مهر 1398

محمد محبی ستاره جوان و خوش آتیه بوشهری در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران دومین گل فصلش را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا نوید ظهور یک ستاره جدید در فوتبال ایران را بدهد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر محبی که در چهار دیدار قبلی سپاهان از ابتدای بازی در ترکیب اصلی امیر قلعه نوعی قرار گرفته بود اما در این بازی از دقیقه ۵۲ به جای سید محمد حسینی وارد بازی شد. محبی در وینگر راست مقابل نادری و انصاری مدافع و وینگر این روز سرخها قرار گرفت.او در دفاع سد محکمی برابر فشار دو چپ پای با تجربه پرسپولیس بود و در خط حمله یک بار توپ را از میان پاهای شجاع خلیل زاده عبور داد تا نشان دهد با فضای بازی های بزرگ کاملا آشناست.

 

جوان ترکه ای و بلند بالای بوشهری که دو فصل رویایی و دو صعود با شاهین شهرداری را با کمترین قرارداد ممکن سپری کرد ،مقابل تیم سابقش اولین گل لیگ برتری اش را به ثمر رساند و خوشحالی نکرد اما دومین گل او مقابل سرخهای پایتخت حکایت دیگری داشت.وینگر سرعتی سپاهان به گلر اول تیم ملی ایران گل زد تا چشمهای مربیان تیم ملی بزرگسالان باز هم او را نگاه کنند.محبی گل دوم سپاهانی ها را در آزادی زد و به شیوه” امباپه  فرانسوی” خوشحالی کرد تا صدر جدول در پایان هفته پنجم لیگ برتر به رنگ زرد در بیاید.

 

محبی بدون حاشیه و دور از فضای مجازی ماجراجویی در سپاهان را آغاز کرده تا بتواند جدیدترین سوپراستار فوتبال بوشهر در ایران زمین باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.