پاشازاده سرمربی شاهین شهرداری:قرار نبود به بوشهر بیایم اما با آقای دمشقی حرف زدم و دلم قرص شد/قول میدهم اگر بمانم تا دو سه سال آینده چند ملی پوش مانند طارمی و ماهینی داشته باشیم/الگوی من در مربی گری گواردیولاست/دوست دارم شهروند افتخاری بوشهر لقب بگیرم

شناسه خبر: 8997
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1397

مهدی پاشازاده سرمربی شاهین شهرداری بوشهر یکشنبه شب با حضور در برنامه تلوزیونی نشان پیرامون مسائل مختلف و نتایج شاهین شهرداری روبروی مجتبی صالح احمدی مجری این برنامه نشست و به سوالات وی پاسخ داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پاشازاده در مورد حضورش در بوشهر گفت:قرار نبود به بوشهر بیایم و در لیگ دو کار کنم اما عادت کرده ام کارهای سخت را قبول کنم چرا که کلا کارهای سخت و عجیب را دوست دارم.شاید باید اینگونه بگویم که چالش را دوست دارم!راستش را بخواهید در آمدنم به بوشهر مذاکراتم با آقای دمشقی خیلی نقش داشت و صحبتهای ایشان تاثیرگذار بود.این انسان آنقدر صادق و بی ریا حرف زد که دلم قرص شد و راهی بوشهر شدم.

 

سرمربی شاهین شهرداری ادامه داد:من نمیترسم و این ویژگی من است! در استان بوشهر خاطرات خوبی دارم و امیدوارم این بار هم کارم ماندگار شود.

 

وی در مورد نتایج شاهین شهرداری در زمان حضور خودش روی نیمکت اینگونه توضیح داد:کار ما هنوز تمام نشده و باید بازی به بازی پیش برویم.به نظم و دیسپلین اعتقاد خاصی دارم .دور دوم قرعه ما سخت بود و در گروه مرگ قرار داشتیم اما من از باخت بدم می آید! اگر قرار است صعود کنیم باید اول شویم و همه تیمها را ببریم.

 

پاشازاده در مورد استفاده از بازیکنان جوان بوشهری در ترکیب شاهین شهرداری تصریح کرد:به بازیکنان جوان اعتقاد دارم،خدای ناکرده سوتفاهم نشود اما کار من با بقیه فرق دارد. بازیکن جوان با شکل و کار من عادت میکند و این به نفع من است. این درست که سختی می کشند اما انگیزه انها برای ادامه راه من را خوشحال میکند.بوشهر جوانان خوبی دارد که پتانسیل بالایی از خود به نمایش گذاشته اند.قول میدهم اگر شرایط برایم فراهم شود تا دو سه سال آینده چند ملی پوش مانند ماهینی و طارمی به تیم ایران معرفی کنم.

 

سرمربی شاهین شهرداری از آماده شدن پورخسروانی برای دیدار های آتی خبر داد :پورخسروانی کم کم به مرز امادگی نزدیک شده اما این هفته ریسک نمیکنم تا کاملا خوب شود اما مصدومیت اسماعیل قروی تا آخر فصل ادامه دارد.

 

وی در مورد این سوال که اگر با شاهین شهرداری به لیگ یک صعود کند چه انتظاری از مسئولان دارد پاسخ جالبی داد:شاید در برخی جاها یک سری مسائل مطرح باشد مانند زمانی که ره هاگل آلمانی یونان را قهرمان اروپا کرد گفتند مجسمه او را باید در شهر نصب کنند اما من دوست دارم یک شهروند افتخاری بوشهر لقب بگیرم. هر جا شرایط خاص خود را دارد و ایده من برای مربی گری داشتن زمین مناسب،توپ و کاور و اینچنین چیزهاست تا کارم را ادامه دهم.دوست دارم نتیجه زحماتم به شکلی ادامه پیدا کند که با شاهین در لیگ برتر هم مربی گری کنم.اینجا یک هیات مدیره جنتلمن دارد که وقتی نام آقای دمشقی مطرح می شود من دیگر به احترامش حرفی نیمزنم.وقتی در تیم مربی گری میکنی آن تیم مانند بچه ات می ماند و من شخصا دوست دارم ادامه دهم کارم را در بوشهر و پنجمین صعودم را نیز جشن بگیریم!

 

پاشازاده در مورد گلایه های سرمربی شهرداری بندرعباس و حاشیه های بعد از بازی سکوت خاصی اختیار کرد اما در مورد ماجرای گل بردن قبل از بازی به نکات جالبی اشاره کرد:این رسم و رسوم در ایران است و من یک سال و نیم است که این کار را نمیکنم! ابتدای بازی گل میبرند اما ده دقیقه بعد مربی و بازیکنان به یکدیگر حتی فحش هم میدهند به نظر من، رسم بیخودی است! من به بازیکنانم یاد میدهم بعد از بازی در صورت شکست یا پیروزی با تیم حریف دست بدهند و نمی توانم به این فکر کنم که قبل از بازی به مربی حریف بگویم موفق باشید انهم روبروی تیم خودم! از نظر روانشناسی درست نیست برای رقیب خودت آرزوی موفقیت کنی و اینها را فقط در فوتبال ایران مشاهده میکنیم!

 

بازیکن سابق تیم ایران هواداران شاهین را یک پتانسیل دانست و در توصیف انها به ذکر این موارد اشاره کرد:به نظرم استقبال از بازی آخر ما خوب بود و این یک آشتی برای ما و هواداران بود! طرفدار باید تمرکز خود را روی تشویق بگذارد و من مربی هم باید کار خودم را انجام دهم.دوست دارم در بازی آخر مقابل داماش یک ورزشگاه لبریز را مشاهده کنم تا همانجا جشن قهرمانی را برپا کنیم.اعتقاد دارم در این بازی که ۶ گل زدیم هم طرفدار و هم ما کار خود را به خوبی انجام دادیم که نتیجه اش هم خوب شد.

 

وی الگوی مربی گری خود را در فوتبال گواردیولا دانست و افزود:آرزوهای بزرگی در فوتبال دارم و اصولم را زیر پا نخواهم گذاشت! به استقلال و جاهای بزرگتر از استقلال هم فکر میکنم اما دوست دارم اگر روزی به استقلال رفتم لیاقت آن نیمکت را داشته باشم و با قدرت کار کنم.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.