اتفاق جدیدی که هیات ورزشهای همگانی رقم زد،جام رمضانی برای نونهالان

شناسه خبر: 19492
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1398

سالهاست فوتسال بوشهر مثل گذشته موفقیت چشمگیری بدست نیاورده و تنها دلخوشی اهالی آن درخشش مستمر علی صمیمی دروازبان ملی پوش و بوشهری تیم ملی فوتسال ایران بوده است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که فوتسال و بازی های سالنی در بوشهر ،همیشه مورد توجه بوده اما عدم تیمداری در سطح اول ،دوم و حتی سوم فوتسال ایران مجالی برای دیده شدن بوشهری ها نگذاشته ،امسال رقابتهای جام رمضان مهمانان ویژه ای دارد که می تواند استارت یک گام رو به جلو باشد.

 

هیات ورزشهای همگانی شهر بوشهر به ریاست غلام رضا احمدی ،رقابتهای فوتسالی را بین مدارس فوتبال برگزار کرده که در نوع خود جالب و توجه بوده است.این بازی ها که با عنوان فوتسال کوچولوهای فوتبالی نامگذاری شده ،هر شب در سالن دو هزار نفری شهر بوشهر برگزار می شود.حضور پر تعداد تیمها و البته فضای آرامی که برای خانواده ها رقم زده تا پدران و مادران نیز به راحتی بتوانند بازی های نونهالان خود را ببینند .

 

شاید فوتسال بوشهر بعد از یک دوره طولانی رکود و نداشتن تیم در لیگ برتر و حتی لیگ یک که آخرین آن دریانوردان بود ،با برگزاری این رقابتها و کشف استعدادهای جدید از این سن بتواند برای سالهای بعد چند فوتسالیست ممتاز خروجی داشته باشد!

 

تصاویر مربوط به این رقابتها را ببینید:


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.