حاشیه های انتخابات هیات فوتبال:امروز جلسه حساس در فدراسیون برگزار می شود؟

شناسه خبر: 9234
تاریخ انتشار: 01 اردیبهشت 1397

جمعه شب برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش مبحث جدیدی در مورد انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر باز کزد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر موسی کشتکار معاون اداره ورزش و جوانان استان بوشهر مهمان حضوری برنامه بود که در مورد تعویق یا تعلیق انتخابات و شرایط جدید پیش رو صحبت کرد.

 

وی در این باره گفت:قرار بوده روز دوم اردیبهشت انتخابات برگزار شود که اداره ورزش و جوانان استان وقتی دید برخی کاندیدا اعتراضاتی را دارند در این مسئله ورود کرد تا حقی از کسی ضایع نشود! ما دوست داریم آنچه حق است و طبق روال قانونی پیش برویم و هر کس را که مجمع امتخاب میکند به عنوان رییس هیات فوتبال استان انتخاب شود.

 

معاون اداره ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد:از همان ابتدا که قرار بود در زمان مقرر انتخابات انجام شود،اشکالاتی مانند بحث دبیر هیات فوتبال و تایید نشدن برخی کاندیدا بود که مثلا یکی از دوستان با ۱۱ سال مدیریت را رد کرده بودند و عنوان شده بود وی سابقه مدیریتی ندارد!

ما نه به عنوان مدعی العموم بلکه به عنوان اداره ورزش و جوانان بوشهر وظیفه داریم بررسی کنیم . قرار است شنبه در جلسه ای که به میزبانی فدراسیون و با حضور نماینده ما و هیات فوتبال برگزار گردد این مسئله تعیین تکلیف شود.

 

در این لحظه سلیم پور مجری برنامه عنوان کرد که:محتشم دبیر سابق هیات فوتبال تماس گرفته و عنوان داشته زمانی که من مدارک را تحویل دادم همه چیز پلمپ بود و نمیدانم چه اتفاقی رخ داده است!  کشتکار تاکیید کرد این درست است و نماینده ما هم این موضوع را تایید کرد.هر چند برخورد خوبی با محتشم نیز صورت نگرفت و این از جانب اداره ورزش نبود بلکه متوجه هیات فوتبال خواهد شد!

 

کشتکار ادامه داد:دوست داریم انتخابات بدون حرف و حدیث برگزار شود و هر کس را که مجمع صلاح بداند رییس جامعه بزرگ فوتبال بوشهر شود.

 

در میان این گفتگو با طالقانی مسئول انتخابات فدراسیون فوتبال در بخش استانها روی خط آمد و اعتراضات برخی کاندیدا را تایید کرد و گفت:قرار بود مجمع سر موقع برگزار شود اما بنا به تداخل برنامه های تاج رییس فدراسیون این برنامه به هفته آتی موکول شد.اعتراض افرادی که احساس کردند حقی ضایع شده را در جلسه روز شنبه بررسی خواهیم کرد و همان روز اعلام رای خواهیم کرد.

 

در خاتمه گزارش باید اضافه کرد:اگر اتفاق خاص رخ ندهد مجمع با یک هفته تاخیر و همان سه نامزد مطرح شده برگزار خواهد شد مگر آنکه اتفاق جدیدی در راه باشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.