اکبر ماهینی کاپیتان تیم پیشکسوتان شاهین :کیفیت بازی ها بالا بود / دیدن آدمهای قدیمی فوتبال روی سکوها لذت بخش است

شناسه خبر: 9249
تاریخ انتشار: 02 اردیبهشت 1397

رقابتهای فوتبال پیشکسوتان شهر بوشهر پایان یافت و شاهینی ها جام قهرمانی را با اقتدار بالای سر بردند.بازی های جذابی که در مراحل نیمه نهایی و فینال جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر را به ورزشگاه کشاند .این اتفاقات در حالی رخ داد که بازی های لیگ برتر چنین تماشاگری را در بازی تیمهای بزرگش هم تجربه نمیکند.

فوتبال در بوشهر نه تنها نمیمیرد بلکه مو سپید هایش هم جذابیت را به مستطیل سبز می آورند تا مردم لذت ببرند.اکبر ماهینی مدافع چپ شاهینی ها که بدون شک یکی از موثر ترین های تیمش بود از افراد قابل احترام و همواره دوست داشتنی فوتبال بوشهر است.اکبر آقا در هر بازی حتی دوستانه نیز مانند دوران جوانی خیلی جدی بازی می کند که فرار از او به این سادگی ها نیست! پدر دانیال ماهینی که افتادگی و اخلاق نیکوی او زبانزد است بدور از حاشیه های موجود فقط فوتبالش را بازی میکند که این چهره فوتبالی می تواند الگویی مناسب برای جوانترها باشد.

 

اکبر ماهینی پیشکسوت خوشنام فوتبال بوشهر می گوید رقابتهای پیشکسوتان امسال کیفیت بالایی داشت که می تواند مایه امیدواری باشد.

 

به گزارش فوتبال  وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:این قهرمانی را به شاهینی ها و هوادارانی که ما را تنها نگذاشنند تبریک می گویم و امیدوارم این شکل خوشحالی ها ادامه داشته باشد.فوتبال در خون ما بوشهری ها است و نمی توان آن را از مردم جدا ساخت،درست که سن و سالها بالا رفته اما همچنان هیجان پا به توپ شدن برای ما قدیمی ها وجود دارد.تیم خوبی داشتیم که به همت بازیکنان قدیمی شاهین به خوبی کنار یکدیگر قرار گرفتیم تا این قهرمانی ثبت شود.

 

کاپیتان شاهین شهرداری در رقابتهای پیشکسوتان بوشهر ادامه داد:دیدن کلی دوست وهمبازی قدیمی در زمین بازی واقعا خوشحال کننده است،با وجود اضافه وزن و برخی مشکلات حرکتی که در سنین ما طبیعی است اما بدون تعارف پیشکسوتان فوتبالی بوشهر امادگی بدنی خود را حفظ کرده اند.سطح بازی ها بالا بود و رقابت مطلوبی وجود داشت بخصوص در مرحله نیمه نهایی که به اوج خود رسید.

 

اکبر ماهینی در مورد ابراز لطفی که دوستان فوتبالی به وی دارند افزود:فوتبال با وجود رقابت شدیدی که در آن وجود دارد اما ورزشی است که روح مردانگی را می توان در آن تقویت کرد.احمد حسن ابراهیمی دوست و همبازی من لطف داشته که همینجا از وی تشکر میکنم،واقعا همین دوستی هاست که می ماند.وقتی در بازی گسار و شاهین کلی قدیمی فوتبال را روی سکو ها دیدم لذت بردم ،همین اتفاق هم در دربی ما و ایرانجوان افتاد و مردم نشان دادند این دو تیم در دل انها جای دارد.

 

وی در پایان از زحمات عوامل برگزاری رقابتهای پیشکسوتان تقدیر کرد و تصریح کرد:این شور و شعفی که در بازی ها شاهد بودیم یک پیام مهم دارد که بچه های قدیمی نباید بعد از پایان فوتبال خانه نشین شوند .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.