سوژه روز:تقدیر مدیر عامل شاهین شهرداری از دو عضو رسانه ای و فعال این باشگاه/ قدر سرمایه های بومی را بدانید!

شناسه خبر: 9414
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1397

محمد دمشقی مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر جمعه شب مهمان برنامه رادیویی بود و با مجتبی صالح احمدی گفتگو کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در لا به لای این گفتگو که پیرامون صعود شاهین به لیگ یک و اتفاقات سه فصل اخیر بود نکته ای از زبان مدیر عامل شاهین شهرداری مطرح شد که می تواند از چند جهت مورد ارزیابی قرار بگیرد.

 

دمشقی در پایان برنامه از عملکرد دو عضو فعال و رسانه ای این باشگاه قدردانی کرد و گفت:عبدالرضا کللی و مهدی جعفری در سه فصل اخیر بدون قرارداد و بدون یک ریال دریافتی از باشگاه برای ما کار کرده اند که جای تقدیر دارد.

 

مهندس عبدالرضا کللی در بخش رسانه هایی مانند کانال رسمی باشگاه و البته اینستاگرام و مهدی جعفری در بخش ثبت و انعکاس تصاویر برای باشگاه شاهین شهرداری بوشهر نقش عمده ای را ایفا کردند تا جاییکه بازی های خارج از خانه شاهین از لایو اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ نفر اعضای آنلاین مورد ارزیابی قرار می گرفت.از جمله نکات بارز کاری مهندس کللی که اتفاقا از افراد شناخته شده رسانه ای استان هم محسوب می شود این بود که با متانت و احترام حتی در مقابل انتقادات واکنش منفی نشان نداد و همواره به دنبال تعامل بود که همین مهم باعث شد تا کمترین حاشیه ممکن برای باشگاهش پیش بیاید.

 

در سوی مقابل مهدی جعفری همه بازی های خارج از خانه شاهین را به صورت آنلاین تحت پوشش قرار داد و حتی در شرایط سخت نیز این مهم را به خوبی انجام داد اما باید به این نکته هم توجه کرد که قرار نیست تا ابد چنین باشد و باید قدر سرمایه های بومی خود را بدانیم.

 

به نظر می رسد مجانی کار کردن این عزیزان و زحماتی را که بدون هیچ چشمداشتی و تنها به عشق تیم مورد علاقه خود متحمل شدند را باید تمجید کرد اما در دنیای امروزی که همه برای حق خود تقاضای دستمزد دارند ،دوستان در باشگاه شاهین شهرداری می بایست در جهت احترام و تکریم این چنین افرادی مانند همه اعضای حرفه ای باشگاه گام بردارند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.