گزارش روز: علی رضا صمیمی و مدرسه فوتسالی که می تواند این رشته را نجات دهد!

شناسه خبر: 9837
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1397

 

فوتسال بوشهر بر خلاف فوتبالش که همچنان روی بورس قرار دارد در شرایط خوبی به سر نمیبرد!

 

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از روزنامه پیام عسلویه در سالهای اخیر و بعد از خروج برداران طبیب نژاد از فوتسال و رفتن به سمت فوتبال ساحلی،رشته جذاب فوتسال در بوشهر به شکل بسیار بدی از قافله عقب افتاد و سالهاست که هیچ پیشرفتی را در آن ملاحظه نمیکنیم.

 

بوشهر که از قدیم با تکنیک ناب بازیکنانش همواره دیده می شد و سالنهای فوتسال شهر و حتی استان بازیکنان سالنی باز خوبی را داشت اما اکنون از داشتن یک تیم فوتسال در لیگ دو کشور هم عاجر مانده تا استعدادهای فراوان این رشته ورزشی جذاب کم کم به فراموشی سپرده شوند.

 

 

در طول یک دهه اخیر فقط یک نام توانسته برای فوتسال بوشهر افتخارآفرینی کند و سالهاست یکه و تنها در این مسیر گام بر میدارد.علی رضا صمیمی دروازبان ملی پوش و پر افتخار کشورمان که برای ادای دین به شهر و دیار خود یک مدرسه فوتسال و باشگاه حرفه ای را با کمک دوستانش راه اندازی کرده و می خواهد از مرگ فوتسال در بوشهر جلوگیری کند.

 

این مدرسه فوتسال که نگاه ویژه و مستقیم دروازبان تیم ملی ایران را روی خود دارد وسالانه با بیش از ۲۰۰ فوتسالیست نونهال کار میکند ،اکنون شرایط بهتری پیدا کرده و صمیمی برای خدمت به دیار خود اندیشه های بزرگی در سر دارد.

بدون تعارف شرایط فوتسال در بوشهر به هیچ وجه ممکن خوب نیست و باید از این حالت سکون و بدون پیشرفت بیرون بیاید.

 

آنچه مشخص است نبودن منابع مالی و اعتبار های هنگفت برای راه اندازی فوتسال و دیده شدن آن در لیگ برتر همه را نا امید کرده اما پسر خوش اخلاق تیم ملی فوتسال ایران برای ادای دین به شهرش یک راه سخت اما امیدوار کننده را در پیش گرفته است.

 

فوتسال بوشهر در پیچ اما و اگر هایی گیر کرده که شاید تا سالهای بعدی نیز گریبان آن را گرفته باشد اما باید قدر این همه استعداد را که در سالنهای متعدد شهر و استان به بازی میپردازند دانست.تنها بخش فوتبال استان ما که لنگ می زند و بخش خصوصی هم حاضر نیست نگاهی امیدوارکننده ای به این رشته زیبا داشته باشد.

 

اصفهان و مشهد و حتی خوزستان فوتسال را خیلی جدی گرفته اند اما در بوشهر حرکت پر شتابی دیده نمی شود.با این حال علی رضا صمیمی و گروهش این حرکت نوین را آغاز کرده اند تا نسل جدید فوتسال در بوشهر ساخته شود .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.