محمد دانشگر مدافع برازجانی استقلال:طارمی بهترین مهاجمی بوده که مقابلش بازی کرده ام

شناسه خبر: 25904
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1399

مدافع استقلال می‌گوید مهدی طارمی بهترین مهاجمی بوده که تا به حال مقابل او بازی کرده است.

محمد دانشگر با حضور در برنامه فوتبال برتر، در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال اظهار کرد: آقای سعادتمند به قولی که داده بودند، عمل کردند؛ هر چند یک ماه دیرتر شد، اما در آخر پرداخت کردند. البته برخی بازیکنان برخلاف ما ۸-۷ درصد دریافتی داشتند. البته دریافتی ما از باشگاه به اندازه پول یک پراید نبود و به آن نمی‌رسد(با خنده).

 

او در مورد ادامه یا لغو مسابقات لیگ برتر ابراز کرد: در حال حاضر نمی‌شود گفت چه تیمی قهرمان می‌شود چراکه ۹ هفته از بازی‌ها باقی مانده است. ۱۰۰ درصد هم استقلال را شایسته قهرمانی در این فصل می‌دانم.

 

مدافع استقلال ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم کارمان خیلی راحت است؛ نه، اتفاقا کار سختی هم داریم ولی دور از انتظار هم نیست؛ ما در ابتدای فصل و زمانی که تیم‌های بالانشین جدول ۱۲-۱۱ امتیاز داشتند، ما فقط یک یا ۲ امتیاز گرفته بودیم. ما پس از دیدار مقابل شهرخودرو در هفته سیزدهم صدرنشین شدیم.

 

دانشگر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا استقلال را بهتر از هر تیمی می‌داند، ابراز کرد: آمارِ بازی‌ها را نشان دهد تا این موضوع مشخص شود!

 

او در خصوص بازی کردن در سیستم سه دفاع استقلال ابراز کرد: سال‌های قبل و همیشه قبل از اینکه آقای استراماچونی بیاید، می‌گفتم ای‌کاش یک بار با سیستم ۲-۵-۳ بازی کنیم. همیشه به فرشید اسماعیلی می‌گفتم که می‌شود یک سرمربی برای ما بیاید و این سیستم را انتخاب کند که فرشید می‌گفت، سخت است.

 

 

مدافع استقلال یادآور شد: یک بار آقای شفر سیستم ۲-۵-۳ را گذاشت که خیلی افتضاح بودیم، اما امسال که این اتفاق افتاد، خیلی خوب بودیم. در سیستم سه دفاع، دوست دارم سمت راست مدافع وسط باشم.

 

دانشگر با بیان اینکه در نیم‌فصل دومِ کار با علی دایی در سایپا مدافع راست بود، عنوان کرد: دوست دارم در زمان سه دفاعه بازی کردن تیم، روزبه چشمی مدافع وسط تیمم باشد. واقعا روزبه خیلی خوب است.

 

او در مورد بهترین مهاجمی که مقابل او بازی کرده است، گفت: با اختلاف مهدی طارمی. او فوق‌العاده است. بازیکن و فوتبالیست خوبی است.

 

مدافع میانی استقلال درباره دقیقه ۳۶:۰۸ که داریوش شجاعیان دو بار در آن لحظه با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است، اظهار کرد: به نظرم باید یک شماره تلفن که آخرش ۳۶۰۸ باشد را بخرد! هر کسی این شماره را دارد، در اینستاگرام به داریوش پیام بدهد(با خنده).


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.