پاشازاده: شاهین هنوز فرصت ماندن دارد

شناسه خبر: 26662
تاریخ انتشار: 03 مرداد 1399

مهدی پاشازاده معتقد است که شاهین بوشهر اگر از فرصت هایی که دارد، استفاده کند، می تواند در لیگ برتر بماند.

مهدی پاشازاده پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سایپا که سبب شد اختلاف ۵ امتیازی این تیم با تیم پانزدهم جدول رده بندی حفظ شود، ضمن ابراز رضایت از پیشرفتی که تیمش داشته، در رابطه با این بازی و نتیجه به دست آمده صحبت کرد.

 

روی یک صحنه جا ماندیم و گل خوردیم

روی گل دفاع وسط ما مصدوم بود و جا ماندیم ولی موقعیت های خیلی خوبی داشتیم با جوانانی که بازی دادیم. روی یک صحنه جا ماندیم. به نظرم خیلی پیشرفت خوبی داشته ایم ولی متاسفانه زمان نداریم.

از پیشرفت بچه هایم راضی هستم

ما در این چند روزه با تاکتیک هایی که کار کردیم، پنالتی گرفتیم. چند تک به تک و ضدحمله داشتیم. با چند روز تمرین تاکتیکی از بچه هایم راضی هستم. هوا هم خیلی گرم بود و روی کارمان خیلی تاثیر داشت.

 

ماندمان بستگی به خودمان دارد و نتایج رقبا

این بستگی به عمکلرد خودمان و رقیبانمان دارد. رقیبانمان باید با هم بازی کنند. اگر در بازی آینده از فرصتی که داریم، استفاده کنیم، می توانیم بمانیم. مهم این است که پیشرفت کنیم. ما در هر بازی سه چهار موقعیت به حریف می دادیم که امروز ندادیم. حتما بازی بعدی بهتر می شویم. ما سعی و تلاشمان را می کنیم.

از انتخابم اصلا پشیمان نیستم

ما دستمان روی نیمکت خالی بود واین کارمان را سخت می کند. گفتم از انتخابم اصلا پشیمان نیستم. به خاطر هواداران شاهین آمدم و با قدرت ادامه می دهیم.

به داوری بازی ما پرداخته نشد

داوری صحنه خاصی نداشت ولی چند تا صحنه ۵۰ ، ۵۰ را به سود تیم حریف گرفتند. گلایه ای هم از صدا  و سیما دارم. کلی وقت به بازی ماشین سازی و ماشین سازی اختصاص دادید ولی به صحنه های بازی ما پرداخته نشد.

 

بازی هفته بعد برابر پارس جنوبی جم

بازی سختی خواهد بود. باید نظم بازی خودمان را بالا ببریم و امیدوارم بازی خوبی بشود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.