عماد نبی پور بازیکن سابق شاهین:شاهین شهرداری بی عزت سقوط کرد!خروجی این تیم چه بود!

شناسه خبر: 27231
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1399

بازیکن سابق باشگاه شاهین در پی سقوط این تیم به لیگ دسته اول واکنش نشان داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر عماد نبی پور مدافع متعصب سالهای گذشته شاهین که در یک برنامه زنده تلوزیونی شبکه بوشهر حاضر شده بود گفت:دو نوع سقوط داریم یکی با عزت و دیگری سقوط بی عزت! به نظرم پارس شایسته سقوط نبود چرا که بازی های بدی از این تیم شاهد نبودیم اما شاهین شهرداری  بی عزت سقوط کرد که به نظرم شورای شهر و مجموعه شهرداری سقوط کردند.

 

بازیکن سابق شاهین ادامه داد:در این فصل تصمیمات غیر کارشناسی گرفته شد تا تیم سقوط کند.اولین مسئله ای که باید در مورد آن حرف بزنم انتخاب آقای مسیگر به عنوان مدیر عامل بود.به هیچ عنوان روی سخنم با شخص وی نیست ولی با جایگاهی که برای وی در نظر گرفتند برای او مناسب نبود.سعید مسیگر یک مربی جوان و آینده دار در مسائل فنی است اما در یک پست غیر تخصصی از وی استفاده کردند تا نیروی بومی استان سوخته شود!

 

نبی پور تصریح کرد:حدود ۱۷ میلیارد تومان در این فصل از بین رفت بدون اینکه خروجی داشته باشیم و نسلی برای آینده ساخته شود! همه ما شاهد بودیم که ویسی در ابتدای فصل اشتباهاتی داشت از هفته ششم ویسی جدا شد اما بعد از رفتن او چکار کردند؟۲۴ وقت داشتند تصمیمات بهتر بگیرند ،تیم تقویت شود ! انتخاب مهرداد کریمیان در دو نوبت از جمله دیگر اشتباهات مدیران در باشگاه بود! باز هم می گویم روی سخن من با مهرداد نیست ،او یکی از مربیان جوان و با دانش استان ماست ولی در دو نوبت با واگذاری تیم به کریمیان این سرمایه مربی گری را سوزاندیم.

 

کاپیتان سابق باشگاه شاهین بوشهر افزود:استفاده از بازیکن جوان و مربی جوان تایم مشخصی دارد.برای شما مثال می زنم اگر نفت آبادان به بهنام سراج فرصت داد به این دلیل بود که اسکوچیچ امتیازات لازم را کسب کرده بود و بهترین موقع برای بها دادن به مربی جوان آبادانی ها شد.اتفاقات ناگواری افتاد که جای تاسف دارد.تیم مدیریتی ما بسیار سبک وزن بود.خسرو باباچاهی و بنه گزی دو عضو هیات مدیره بودند که با تصمیمات غیر ورزشی این دو فاصله گرفتند .حتی قرار بود مجید حسینی کنگانی وارد شود که دوستان اجازه ندادند و حالا این فاجعه فوتبالی برای استان بوشهر رقم بخورد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.