گزارش روز:تکلیف شاهین و شهرداری چه خواهد شد؟برزخی بنام بلاتکلیفی !

شناسه خبر: 27407
تاریخ انتشار: 17 شهریور 1399

سقوط آزاد شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته اول و نتایج نامطلوب این تیم که رکوردهای متعدد و منفی زیادی به جا گذاشت ،یکی از بدترین فصول فوتبالی را برای هواداران این تیم رقم زد!

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که انتقادات زیادی متوجه مجموعه مدیریتی تیم بوشهر شده و تنها ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر با حضور در برنامه تلوزیونی نشان از طرفداران این تیم عذرخواهی کرد و ایرادات را به جان خرید.

 

در هفته های گذشته خبرهای ضد و نقیض زیادی مبنی بر عدم تیمداری شهرداری و حمایت مالی از شاهین مطرح شد که حتی نامه ارسالی به شورای شهر هم رونمایی گردید! در این میان برخی اعضای شورای شهر در جلسه علنی شورا اعلام کردند که باید از شاهین حمایت شود تا در فصل آتی لیگ دسته اول حضور مقتدرانه ای داشته باشد.از طرفی برخی اعتقاد دارند باید یک خانه تکانی در  باشگاه ایجاد شود و افراد با تجربه و کارکشته در راس امور حضور داشته باشند.

 

طی روزهای اخیر نامه هایی برای بازیکنان تیم ارسال شده و وضعیت تعهتد مالی باشگاه به انها اعلام شده و جریمه سقوط تیم به لیگ پایین تر در آیتم شماره شش که جریمه سی درصدی را در پی داشته ،به چشم می خورد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.