قائدی ،ستاره استقلالی ها در دوحه برای صعود لقب گرفت

شناسه خبر: 27553
تاریخ انتشار: 02 مهر 1399

 

 

مهدی قایدی بعد از پایان دیدار استقلال و الاهلی عربستان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و به همین خاطر در نشست خبری بعد از مسابقه حضور پیدا کرد. او درباره برد تیمش مقابل نماینده عربستان عنوان کرد: به بازیکنان خودمان خسته نباشید می گویم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم. از اول سوار بر بازی بودیم و توانستیم پیروز شویم.
وی ادامه داد: به تیم الاهلی هم خسته نباشید می گویم. آنها هم فوتبال خوبی را انجام دادند. در تمام دقایق بازی تمرکزمان روی این بود که بتوانیم با اختلاف زیاد پیروز شویم. از سرمربی تیم و کادرفنی تشکر می کنم که ارنج خوبی انتخاب کردند.

مهاجم استقلال همچنین گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. امیدوارم در مرحله بعدی نیز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و دل هواداران مان را شاد کنیم.

 

 

قایدی درباره گلی که به ثمر رساند، تاکید کرد: قبل از این گل ما چند دقیقه مدام حمله کردیم و فکر می کنم در آن دقایق بازیکنان الاهلی خسته شده بودند. شما دیدید که فضای خوبی برایم ایجاد شد و تصمیم گرفتم شوت بزنم. هیچ مزاحمتی هم برایم ایجاد نشد و توپ داخل دروازه رفت.

وی درباره اینکه در لیگ ایران هم عملکرد خوبی داشته و حالا به دنبال موفقیت در آسیا است تاکید کرد: من هدف های زیادی درفوتبال دارم اما هدف همه ما موفقیت استقلال است. اینکه من چه عملکردی دارم بستگی به شرایط بازیکنانی دارد که کنارم بازی می کنند. موفقیت من با بقیه فرقی ندارد و همه ما برای نام بزرگ استقلال بازی می کنیم. امیدوارم در آینده هم هرچه کادرفنی می خواهد بتوانم اجرا کنم.

آبی پوشان که برای صعود به دور بعدی این رقابت ها نیاز مبرمی به پیروزی دارند، بارها و بارها بر روی دروازه الاهلی خطرناک ظاهر شدند ولی سد بزرگی به نام محمد العویس سنگربان باتجربه الاهلی مانع از گلزنی دیاباته، غفوری و سایر آبی پوشان شد.

بالاخره در دقیقه ۲۹ این مسابقه، مهدی قایدی روی یک حرکت خوب از سمت راست خط دفاعی الاهلی، با یک ضربه محکم که در میانه راه به زمین هم خورد، توانست بالاخره دروازه الاهلی را باز کند تا استقلال از زیر فشار و استرس زدن گل نخست خارج شود.

 

این پانزدهمین گل مهدی قایدی در این فصل فوتبالی بود که برای استقلال به ثمر رسانده است. قایدی ۱۰ بار در لیگ برتر، ۲ بار در جام حذفی و ۳ بار در لیگ قهرمانان آسیا توانسته است برای تیمش گلزنی کند تا فصل فوق العاده اش همچنان ادامه داشته باشد.

قائدی همچنین در لیگ برتر، ۸ پاس گل به ثبت رساند و ۳ پنالتی نیز گرفت. عملکرد مهاجم بوشهری و ۲۱ ساله استقلال در این فصل فوتبالی به حدی خوب بوده است که باعث تحسین رسانه های خارجی شده است.

 

استقلال در یک دیدار فوق العاده و زیبا توانست با ۳ گل از سد الاهلی بگذرد و به این ترتیب بدون اینکه کار به اما و اگر کشیده شود یا نیازی به شمارش کارت های زرد و قرمز باشد، صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد.

در پایان این دیدار، مهدی قایدی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. قایدی در این دیدار شب درخشانی را پشت سر گذاشت و توانست آمار فوق العاده ای را به جا بگذارد.

قایدی علاوه بر اینکه توانست گل نخست بازی را وارد دروازه الاهلی کند، پاس گل دوم تیمش را ساخت. علی کریمی روی پاس خوب باشوی کوچک توانست دروازه العویس را باز کند.

قایدی در این بازی ۴ پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد که آمار حیرت انگیزی است.  علاوه بر این، ۸۳ درصد پاس های مهدی قایدی به درستی به مقصد رسید و یک دریبل موفق نیز داشت و یک عملکرد دفاعی موفق داشت.

استقلال با پیروزی در این دیدار، به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد و در صورتی که الهلال از این رقابت ها حذف نشود، آبی پوشان باید به مصاف این تیم بروند.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.