محبی :من آماده ام! عکس

شناسه خبر: 28394
تاریخ انتشار: 27 آبان 1399

محمد محبی پس از جراحی‌ای که روی زانوی خود انجام داد، در تمرینات حضور کاملی دارد و می‌تواند از ابتدا برای سپاهان در هفته دوم بازی کند.

ستاره بوشهری فصل گذشته سپاهان که پس از محمد کریمی، یکی از کشف‌های امیرقلعه‌نویی در اصفهان به شمار می‌رود، آخرین گل طلایی پوشان در لیگ نوزدهم را مقابل پیکان ثبت کرد، ولی پس از این بازی دیگر نتوانست به طور صد در صدی مهیای حضور در ترکیب اصلی باشد.

سپاهان که بلافاصله پس از پایان لیگ باید برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شد، فرصت زیادی برای استراحت دادن به بازیکنانش که فصل فشرده‌ای را مانند سایر بازیکنان پشت سر گذاشته بودند، نداشت و به همین دلیل هم بود که مصدومیت جزئی زانوی محمد محبی اینقدر طول کشید و در هفته اول مسابقات لیگ بیستم، محرم نویدکیا ریسک حضور او در ترکیب را به جان نخرید و ترجیح داد حداقل یک هفته دیگر به یکی از ستاره های تیمش استراحت بدهد.

کادر فنی سپاهان در دیدار برابر گل‌گهر از رضا دهقانی و سپس محمدرضا خلعتبری در پست وینگر چپ استفاده کرد، ولی به نظر نمی‌رسد در دیدار برابر آلومینیوم هم همین تصمیم را بگیرد و احتمالا باید شاهد حضور محمد محبی در این منطقه از زمین باشیم؛ بازیکن جوان و مستعدی که حالا به دنیای مجازی هم وارد شده و با انتشار پستی به صورت غیرمستقیم به آمادگی خود برای مصاف بعدی طلایی پوشان اشاره کرده است


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.