صالحی، از زخمی شدن تا دوندگی بی امان برای پیکان+عکس

شناسه خبر: 28580
تاریخ انتشار: 03 آذر 1399

 

مهاجم بوشهری پیکانی‌ها در طول دیدار تیمش مقابل شهرخودرو مشهد عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و نقش غیرقابل انکاری را از او در برد اول تیم مهدی تارتار شاهد بودیم. ابراهیم صالحی با دوندگی و تحرک بالا در خط حمله تیمش توانست خط دفاع شهرخودرو را آزار بدهد. این مهاجم پرس بسیار خوبی روی دروازه‌بان و مدافعان شهرخودرو گذاشت و با استفاده از تکنیک خودش چندین بار بازیکنان هم تیمی را در موقعیت گلزنی قرار داد. صالحی حتی با وجود مصدومیت شدید از ناحیه زانو، اما بازهم تیمش را تنها نگذاشت و آنقدر خوش درخشید که مهدی تارتار را مجاب کرد او را تا دقیقه ۹۰ در زمین نگه دارد.

ابراهیم صالحی مهاجم باتجربه خودروسازان در اواسط نیمه دوم بازی با شهرخودرو در یک صحنه بر سر تصاحب توپ از ناحیه زانو مصدوم شد. در این صحنه میخ استوک بازیکن شهرخودرو به زانوی صالحی اصابت و او را مصدوم کرد.

شدت این مصدومیت به حدی بود که زانوی صالحی دچار خونریزی شد و او روی زمین افتاد. مصدومیت صالحی باعث شد تا پزشکان پیکان بالای سر او بروند و در نهایت او با برانکارد به بیرون از زمین انتقال یابد. همین مساله البته یکی از موارد اعتراض کادرفنی شهرخودرو به پیکانی و زدن اتهام وقت کشی به آنها بود.


مصدومیت صالحی کادرفنی شهرخودرو را بر آن داشت که اعتراض هایی به داور و کادرفنی پیکان انجام دهند. البته آنها متوجه خونریزی زانوی صالحی نشده بودند. در نهایت مهاجم پیکان بعد از چند دقیقه مداوا در کنار زمین برگشت و کارش را با زانوی مصدوم ادامه داد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.