توضیحات مجری صداوسیما در مورد عدم پخش زنده بازیهای خانگی پارس جنوبی جم

شناسه خبر: 29556
تاریخ انتشار: 15 دی 1399

 

 

به گزارش اف سی پارس جم ؛ مجتبی صالح احمدی مجری و گزارشگر صداوسیمای استان در برنامه ورزشی شبکه بوشهر در خصوص علت عدم پخش زنده بازیهای خانگی پارس جنوبی جم در ابتدا گفت: خواسته به حق هواداران و مردم به خصوص هواداران پارس جنوبی است که بازیهایشان پخش زنده بشود.

 

وی افزود: صادقانه عرض کنم که صداوسیمای استان در بخش هایی دچار کمبود هست و تجهیزات مان امکان اعزام به جم به خاطر بُعد مسافت فعلا برایش مقدور نیست.

 

صالح احمدی تاکید کرد: با توجه به اینکه لیگ برتر نیست و در لیگ دسته یک قرار داریم یک سری زیر ساخت ها باید در خود مجموعه و استادیوم فراهم باشد که این مورد فراهم نیست و با توجه به این کمبودی که از این طرف داریم اگر دچار نقص بشود دیگر امکان تقویت از سمت سازمان وجود ندارد یعنی ما نمیتوانیم بازیها را با پشتوانه سازمان از تهران پوشش بدهیم. این علتی هست که فعلا به ما امکان پخش زنده را نمیدهد.

 

گزارشگر صداوسیما تصریح کرد: لاجرم خواستیم از مراکز همجوار کمک بگیریم که این موضوع یک مقدار همکاری از طرف باشگاه پارس جنوبی جم میخواهد . فعلا این اتفاق رخ نداده و به محض اینکه این اتفاق رخ بدهد و تعدادی تجهیزات از مراکز همجوار را بیاوریم قطعا بازیهای پارس جنوبی جم صدرنشین فعلی رقابت ها را پوشش زنده خواهیم داد.

 

وی گفت: میدانیم در این شرایط ، علاقه مندان به فوتبال همین خواسته را دارند و آرزو داریم بستر پخش زنده فراهم بشود.

 

مجتبی صالح احمدی در پایان اعلام کرد: علی رغم مشکلات ذکر شده ، همکاران بنده در تمام بازیهای خانگی پارس جنوبی جم حضور دارند و یک ضبط کامل از حواشی بازی و مصاحبه بعد از بازی دارند که در کوتاه ترین زمان ممکن (یک روز بعد از بازی) برای هواداران پخش میشود.

منبع:اف سی پارس جم


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.