هفته پانزدهم لیگ یک/ چوکا تالش۱ پارس جنوبی جم ۱ / فرار از شکست در واپسین دقایق

شناسه خبر: 30791
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1399

 

در ادامه رقابت های لیگ دسته اول  از هفته پانزدهم دو تیم چوکای تالش و پارس جنوبی جم به قضاوت مهدی اجاقی از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نود دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که تا پیش از این بازی، چوکا از ۱۴ بازی صاحب ۱۴ امتیاز و در جایگاه شانزدهم و پارس جنوبی جم از همین تعداد بازی ۲۱ امتیازی  و در رده هفتم جدول رده بندی قرار داشتند و از همین رو هر دو تیم آمده بودند تا با گرفتن سه امتیاز این دیدار جایگاه خودشان  را در جدول ارتقاء ببخشند.

بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶  این رضا اعتمادی کاپیتان باتجربه چوکا بود که توانست شاگردان علی لطیفی رابا یک گل پیش بیاندازد، اما در ادامه در حالیکه می رفت چوکا به سه امتیاز با ارزش این بازی دست پیدا کند، باز هم این تیم در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست داد و توسط ایمان شوریابی مدافع خودی دروازه اش باز شد تا همانند دیدار بادران آنها یک برد دیگر را در دقایق انتهایی از دست بدهند.

در پایان هر دو تیم علی رغم احتیاج زیاد به سه امتیاز این دیدار، تن به تساوی دادند تا جایگاهشان در جدول رده بندی فعلا تغییری نکند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.