خبرهای کوتاه از فوتبال استان

شناسه خبر: 31611
تاریخ انتشار: 08 فروردین 1400

ابراهیم مزارعی مربی بدنساز امید گناوه با انتشار یک استوری از جدایی اش خبر داد.مزارعی در نیم فصل اول به عنوان یکی از مربیان امید مشغول به کار بود و حالا شنیده شده راهی تیم فصل گذشته اش یعنی شاهین عامری خواهد شد.

از گناوه خبر می رسد شهرام مهرپیما به کادر فنی حسین عبدالهی در نیم فصل دئم اضافه شده است.وی سابقه مربی گری در تیمهایی مانند ماشین سازی و خیبر خرم آباد را در کارنامه دارد.

 

باشگاه شاهین بندر عامری رسما اعلام کرد دکتر مزارعی به عنوان بدنساز و احسان رحیمی به عنوان مربی به کادر فنی این تیم زیر نظر رضا نظرزاده اضافه شده اند.رحیمی در سالهای گذشته هدایت تیم ابوذر کنگان را بر عهده داشته و از مربیان بومی استان محسوب می شود.

 

خبر می رسد تمرینات ایرانجوان بوشهر برای سال جدید آغاز خواهد شد و شاگردان خرمزی تمرینات خود را آغاز میکنند.این در حالی است که بازیکنان همچنان دوست دارند مدیریت باشگاه بتواند پولی را تیم تزریق کنند!

 

باشگاه شاهین شهرداری با حضور داود مهابادی تا کنون چهار بازیکن را جذب کرده است.امیر حسین موسی زاده،وحید عزیزی،مهدی مومنی و شاهین مجیدی از جمله بازیکنانی هستند که به تمرینات اضافه شده اند و حتی موسی زاده و مجیدی در اولین بازی به میدان رفتند.از طرفی شنیده شده بازیکنانی مانند خضیراوی ،خرسند نیا از تیم جدا شده اند.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.