امین مشایخ : آقای وزیری مشکل من فنی نبود و خودم خواستم از ایرانجوان جدا شوم

شناسه خبر: 32123
تاریخ انتشار: 03 اردیبهشت 1400

امین مشایخ بازیکن بوشهری که امسال از شاهین شهرداری راهی ایرانجوان شده بود و در نیم فصل رقابتهای لیگ دسته دوم قراردادش را فسخ کرد گفت:با وجود ناراحتی شدیدم از مسئولان باشگاه،نمی خواستم بعد از جدایی ام از ایرانجوان حرف بزنم  تا کدورتی پیش نیاید اما اکنون که مدیر عامل باشگاه در مصاحبه تلوزیونی انها حرفها را مطرح کرده اند باید از خودم دفاع کنم.

ابتدای باید بگویم :آقای وزیری جوری صحبت کردند که انگار بازیکنان با شهرداری قرارداد بسته اند و باید پولمان را از آنها طلب کنیم ،پس وظیفه مسئولین باشگاه چیست؟مگر تا حالا همین شهرداری برای تهیه بلیط به تیم کمک نکرده است؟

برای من جالب بود که مدیر عامل باشگاه اعلام کرد بازیکنی مثل من مشکل فنی داشته و کنار گذاشته شده،ابتدای فصل که به تعهد مالی خودتان نسبت به من عمل نکردید و من هم بازی نکردم را به یاد بیاورید.همان اول فصل پیشنهاد لیگ یکی داشتم اما  وعده های شما در ایرانجوان را باور کردم که ای کاش سادگی نمیکردم.آن ۵ نفر را که اسم آوردید همگی بازیکنان ارنج اصلی بودند اتفاقا مشکل فنی نداشتند فقط حقشان را میخواستند که ندادید و رفتند.

دوست نداشتم و دوست ندارم حرمتها از بین برود اما دوستان در باشگاه ایرانجوان جوری حرف می زنند که انگار هر سال هفتاد درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت میکنند و فقط امسال به مشکل مالی برخورده اند.فکر میکنم دوره این حرفها گذشته و فوتبالیست تنها صداقت می خواهد تا در یک باشگاه کار کند.

وقتی هنوز خبر ندارند که مهدی چاهکوتاه زاده دو بازی با پیراهن شاهین عامری بازی کرده ،خودتان بفهمید در این باشگاه چه خبر بوده است!

مشایخ ادامه داد:همیشه در فوتبال حرمت بزرگترها را داشته و دارم.اما گلایه من از آقای خرمزی این است که چقدر پشت بازیکنان بود ؟یک نفر به من بگوید آن روزهایی که کارت بازیکنان در هتل گرو گرفته می شد یا  روز بازی در بوشهر که وسیله بچه ها در خوابگاه نگه داشتند را باید عنوان کنم؟ نه این شکل باشگاهداری منسوخ شده و باید دوستان در نحوه کار کردن خودشان در ایرانجوان تجدید نظر کنند.در ادامه راه برای ایرانجوان آرزوی موفقیت دارم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.