کلامی با والی جدید استان بوشهر / سردار وقت تنگ است همین حالا ورود کنید و فوتبال را نجات دهید!

شناسه خبر: 34269
تاریخ انتشار: 01 مهر 1400

این چهره “احمد محمدی زاده”به عنوان سی و یکمین استاندار بوشهر تعیین شد.

فارغ از همه رنگ و لعابهای سیاسی که این روزهای فضای جامعه را پر کرده است برای استاندار جدید بومی بوشهر کلامی کوتاه و گویا داریم که امیدواریم دوستان نزدیک و مشاورانش این پیام را به وی برسانند.

سردار احمد ! فوتبال مانند همه دغدغه های اجتماعی ممکن که دولت شما به آن واقف است یکی از شاخصه های مهم استان بوشهر بوده و خواهد بود که اکنون سه لژیونر بوشهر در آن سوی آبها سفیران شایسته این استان هستند .مهدی طارمی در مهمترین رقابتهای باشگاهی دنیا با پسوند ایرانی- بوشهری بازی میکند که سالهای سال این نام برای بوشهری های در قابی قابل اعتبار و احترام قرار خواهد گرفت.همانگونه که قایدی در امارات میدرخشد و محبی که تازگی راهی اروپا شده است.

جناب محمدی زاده ! فوتبال در استان بوشهر با زندگی مردم عجین شده و قطعا شما به عنوان یکی از فرزندان این آب و خاک واقف هستید که توپ گرد و بوشهری ها حدود یک قرن است که مونس یکدیگر شده اند.لطفا به داد فوتبال در این استان برسید و هنوز نیامده ورود کنید تا دل این مردم خوش شود.

امتیاز امید گناوه به دلیل مشکلات مالی فروخته شده،شاهین شهرداری در برزخ فروپاشی قرار گرفته،ایرانجوان توان حرکت ندارد ،پارس جنوبی جم با مشکلات خاص خود روبرو است و شاهین عامری هم خیلی وضعیت بهتری نسبت به سایرین ندارد.حال و هوای دیگر تیمهای استان بخصوص در رده پایه بسیار بد است و شما به عنوان والی جدید این استان زرخیز می توانید فرشته نجات این همه جوان لقب بگیرید.

 

سردار عزیز! وضعیت آنقدر بغرنج است که پدری مفتخر به نام مقدس پاکبانی در همین شهر نگران آینده فرزند فوتبالیستی است که با خون دل بزرگش کرده تا یک طارمی یا قایدی دیگری در راه باشد اما در این استان از حق نفت،گاز ،گمرک و نیروگاه برای فوتبال پولی نیست یا اگر هم هست برای غیر بومی ها درنظر گرفته می شود!

استاندار جدید بوشهر میدانیم هنوز پشت صندلی ریاست ننشسته ای اما شما که تجربیات سالها حضور در نفت را دارید باخبر شوید که فوتبال عشق و زندگی این مردم است و برخی پای خود را روی گلوی آن نهاده و با بی مهری تمام دوست ندارند باعث شادی مردم شوند.

این تنها گوشه ای از مظلومیت فوتبال استانی است که یکی از ستاره های فوتبال آسیا {مهدی طارمی}از همینجا به جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

سردار وقت تنگ است و در همین اندک زمان باقی مانده، نفسهای به شماره افتاده فوتبال در این استان را زنده کنید ،سالانه ۳۰ میلیارد تومان حق این فوتبال نیست؟ این مبلغ دو بازیکن لیگ برتری در باشگاههای صنعتی استانهای همجوار است اما در این استانی فریاد رسی نیست…


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.