قنبری سرمربی شاهین شهرداری:بازیکنان شاهین برابر قشقایی فراتر از انتظار ظاهر شدند

شناسه خبر: 34557
تاریخ انتشار: 26 مهر 1400

 

 سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکنان این تیم هر چند از رده های سنی پایه انتخاب شده بودند، اما در مسابقات لیگ دسته یک کشور برابر قشقایی شیراز فراتر از انتظار ظاهر شدند که جا دارد برای این موفقیت به مربیان آنها درود فرستاد.

مهدی قنبری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم شاهین در این دیدار درحالی شکست خورد که هفت بازیکن رده سنی امید را در اختیار نداشت، اما با این وجود درخششی خیره کننده برابر حریف شیرازی به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: بازیکنان شاهین تنها در فاصله ۲۴ ساعت تا آغاز مسابقه برای بازی با قشقایی آماده شدند و اکنون جای خوشحالی دارد که شاهین با حاضر شدن در زمین مسابقه شرمنده مردم و بویژه هواداران نشد.

قنبری اظهار داشت: با این حال بازیکنان رده‎‌های سنی پایه فراتر از لیگ یک ظاهر شدند و نشان دادند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی افزود: شاهین نتیجه را با چند اشتباه فردی واگذار کرد و می‏‌توانست در این بازی حتی با کسب امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت:بازیکنان شاهین در این بازی از حریف سرتر بودند و این در حالی بود که حریف با تمرین مناسب و بازیکنانی شایسته پا به زمین مسابقه گذاشته بود.

قنبری اظهار داشت: بازیکنان شاهین بویژه محمدرضا شکیب خو نمایش خیره‎ کننده‎ای در این دیدار داشت و اثبات کرد که در چند سال اخیر با شایستگی تمام در ترکیب تیم ملی حضور داشته که در کنار وی هادی علوی، محمد حسین مهر و محمدجواد مرادی نیز نمایشی قابلی قبول ارائه کردند.

وی بیان کرد: با این حال اکنون مجموعه شاهین ناراحت از باخت در بازی نخست است اما با این وجود باید هفت تا هشت هفته برای شکل گرفتن انسجام تیمی در شاهین فرصت داد.

قنبری حضورش در شاهین بوشهر را یک چالش خواند و اظهار داشت: پیوستن به تیم شاهین در فاصله چند روز تا آغاز مسابقات لیگ یک، چالش بود ولی با درخواستی که مدیرعامل از بنده داشتند دوست داشتم همانند زمان کار در دانشگاه، کمک کار وی در حوزه ورزش باشم.

وی افزود: امیدوارم مردم نیز این روزهای دشوار شاهین را فراموش نکنند و برای رسیدن تیم به موفقیت تحمل و صبوری لازم را داشته باشند.

قنبری اظهار کرد:با این ظرفیت موجود و جذب بازیکنان جدید امیدوارم آبروی فوتبال بوشهر و بویژه باشگاه بزرگ شاهین بخوبی حفظ شود.

شاهین بوشهر در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور که روز یکشنبه در بوشهر برگزار شد با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.