با محمود خرمزی از ماجرای کشف قایدی در زمین عالی شهر تا انتقاد از اسکوچیچ

شناسه خبر: 34881
تاریخ انتشار: 19 آبان 1400

محمود خرمزی تنها مربی بوشهری حال حاضر که در لیگ برتر فوتبال ایران فعالیت میکند سه شنبه مهمان برنامه تلوزیونی سکو از شبکه استانی بوشهر بود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر خرمزی در این‌گفتگوی تلوزیونی صحبتهای جالبی را مطرح کرد که گزیده ای از مهمترین صحبتهای وی را میخوانید:

ابتدا باید قدردانی کنم بابت محبتهای مردم و اهالی ورزش بوشهر  که در روزهای سخت درگذشت پسرم کنار من و خانواده ام بودند .

اگر بخواهم از گذشته حرفی بزنم باید یادی کنم از زنده یاد تورانی که من را برای اولین بار در دفاع چپ بازی داد آنهم در تیم بزرگسالان شاهین بوشهر که همیشه قدردان این مرد بزرگ خواهم بود.ناگفته نماند در تیم منتخب جوانان بوشهر افتخار شاگردی استاد جلال غریب زاده را داشتم .

 

در مورد ماجرای مهدی قایدی و حضور او در ایرانجوان باید بکویم در زمان سرمربی گری من یک بازی دوستانه در زمین دانشگاه عالیشهر با یک تیم محلی داشتم که محمود آرامش دوست من کفت لطفا به بازی این بچه دقت کن؛هنوز جمله محمود در ذهنم به یاد دارم.دیدم این بچه یک به یک ها را مقابل بازیکن ایرانجوان به خوبی رد میکند.پایان بازی و هنگامی که قایدی کنار خط کرنر از مصدومیت به خود میپیچید به سمت او رفتم و کفتم چند سالته گفت اقا من ۱۷ سالمه ؛گفتم فردا بیا تمرین ایرانجوان با ما کارت را شروع کن.من هیچ وقت ادعایی ندارم که او کشف کردم فقط وسیله ای بودم از جانب خدا که مهدی به حقش برسد و حالا او قشنگی فوتبال بوشهر در امارات است.

 

بنظر من فوتبال بوشهر باید در دست پیشکسوتان و بزرگانی باشد که دلسوز شاهین و ایرانجوان هستند.چرا مربی می آورند که حتی حاضر نیست مقابل خبرنگاران پاسخگو باشد ؛من تا حالا ندیده و نشنیدم در بازی فوتبال مربی وسط بازی برای رسیدن به پرواز هواپیما تیمش را رها کند ! پس حرمت قرارداد و تیم و این مردم بوشهر چه میشود!اینها اشکالات مدیریتی است که باید حل شود!

 

در مورد ماجرای طارمی باید گفت اسکوچیج نباید اینگونه در مورد بازیکنان ایرانی حرف بزند.با همین باریکنان تا حالا نتایج خوب را گرفته و اگر همین طارمی نبود مشخص نبود چه نتایجی را میکرفتیم!مهدی برند فوتبال ایران در اروپاست .

از حضور کنار رسول خطیبی لذت میبرم .او دوست و رفیق قدیمی من است که در سخترین روزهای زندگی کنارم بود .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.