در حاشیه جا ماندن کمک داور بوشهری از فهرست نهایی لیست داوران بین‌المللی/ نه! هنوز یاد نگرفته ایم، حقمان را بگیریم!

شناسه خبر: 35003
تاریخ انتشار: 24 آبان 1400

علی احمدی کمک داور بوشهری که یکی از شانس های حضور در میان داوران لیست بین المللی بود از لیست جدید و فهرست نهایی داوران در سال ۲۰۲۲ جا ماند تا یک سال دیگر برای رسیدن به این عنوان بزرگ برای استان بوشهر تلاش کند. به این لیست و اسامی دقت کنید :

سایت رسمی‌ فدراسیون فوتبال، طبق اعلام کمیته داوران ، فهرست نهایی لیست داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان در سال ۲۰۲۲ فیفا بشرح ذیل است.

*داوران فوتبال:علیرضا فغانی – موعود بنیادی فر – بیژن حیدری – پیام حیدری – حسن اکرمی – سیدوحید کاظمی –   سیدعلی اصغر مومنی – مهسا قربانی – مهناز ذکایی – سلطنت نوروزی

*کمک داوران فوتبال:محمدرضا منصوری – محمدرضا ابوالفضلی – علی میرزابیگی – سعید قاسمی – علیرضا ایلدروم – آرمان اسعدی –  حسن ظهیری – فرهاد مروجی – امیرمحمد داودزاده –  انسیه خباز مافی نژاد – بهاره سیفی نهاوندی – آتنا لشنی

در ادامه بخوانید:

علی احمدی کمک داور جوان بوشهری در آستانه ۳۰ سالگی از این لیست جا ماند و این در حالی بود که از شایستگی های لازم برخوردار بود .این ماجرا باز هم نشان میدهد در استان بوشهر عزمی برای حمایت از فوتبالی ها وجود ندارد.

در ماجرای مهدی طارمی هم یکی از مسئولان بلند پایه استانی اعلام حمایتی نکرد تا اینکه برخی نمایندگان تازه یادشان آمد این نابغه پرافتخار اهل بوشهر است و حالا که این پسر با استعداد داوری هم از لیست ۲۰۲۲ جا ماند!

کمک داور بوشهری در ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر تنها یک قضاوت داشت تا مشخص شود ما بوشهری ها برای حمایت از یکدیگر بخصوص در عمل نه در حرف ،خیلی بیش از اینها باید یاد بگیریم که کنار هم باشیم نه مقابل یکدیگر!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.