چرا این تیم باید صعود کند؟

شناسه خبر: 36779
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1401

هفت بازی مهم برای باشگاه شاهین عامری باقی مانده تا بعد از مدتها اهالی فوتبال در استان بوشهر طعم شیرین صعود فوتبالی را باز هم تجربه کنند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر شاهین عامری که در سالهای اخیر نشان داده حضور مربیان بومی روی نیمکت آنها ثمرات زیادی دارند امسال با مهدی کریمیان استارت آغاز رقابتهای لیگ دسته دوم را زد و هفته هاست بالای جدول جا خوش کرده است!

صعود این تیم تنگستانی از لیگ دسته دوم به لیگ یک در روزهای تاریک ایرانجوان و شاهین که در قعر جدول های لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم حاضرند ،برای ادامه امیدها در فوتبال بوشهر یک اتفاق مهم است که قریب به اتفاق دوست دارند یک سهمیه به استان فوتبالخیز بوشهر اضافه شود.

شاید در بازی های آتی خانگی شاهین عامری که در بوشهر برگزار می شود، شرایط حضور طرفداران فوتبال مهیا گردد که زمینه صعود زودهنگام هم فراهم شود به شرط آنکه یک استان برای حمایت از این تیم بخش خصوصی  اعلام آمادگی کنند.

شاهین عامری در سالهای اخیر به همت چند نفر کاملا شخصی آماده حضور در لیگ های کشوری شده و اکنون در مرحله سرنوشت ساز صعود قرار دارد.اینکه دوست داریم یک صعود دیگر بنام استان بوشهر محقق شود دلیل دارد و آنهم انگیزه برای بازیکنان جوان هم استانی است که اگر اکنون ۵ بازیکن بومی در ترکیب ثابت شاهین عامری به میدان می رود سال بعد و در لیگ یک این تعداد بیشتر شود و با یک برنامه ریزی صحیح از سوی مدیران این باشگاه فضا برای دیدن شدن بازیکنان گمنام هم استانی فراهم شود.

لیگ یک یعنی استارت برای رسیدن به آرزوی هر جوان بوشهری که دوست دارد به لیگ برتر راه پیدا کند پس قدر این موقعیت را بدانید!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.