قایدی بدشانس در زدن گل تماشایی(عکس)

شناسه خبر: 35708
تاریخ انتشار: 06 دی 1400

مهدی قایدی ستاره بوشهری به همراه تیمش در لیگ امارات پیروز شد.

تیم فوتبال شباب الاهلی در حالی امروز موفق شد در لیگ برتر امارات به پیروزی مقابل الظفره دست پیدا کند و برای دومین دیدار متوالی این تیم را شکست بدهد که تک‌گل آنها را احمد نوراللهی به ثمر رساند.

مهدی قایدی که با حرکت تا پشت محوطه جریمه و پاس دفع شده برای کارلوس ادواردو و در ادامه شوت‌زنی احمد نوراللهی، روی گل برتری تیمش نقش داشت، در باز کردن دروازه الظفره بدشانس بود و ضربات او دفع می‌شد یا به اوت می‌رفت.

دو دقیقه قبل از اینکه گل احمد نوراللهی در دقیقه ۷۷ به ثمر برسد، این هافبک ایرانی روی همکاری با مهدی قایدی شانس ثبت پاس گل هم داشت، اما ضربه ستاره ریزنقش شباب الاهلی تبدیل به گل نشد و به بیرون رفت تا دو گلزن این مسابقه ایرانی‌ها نباشند.

مهدی قایدی که نفوذهای خطرناکی از جناحین و قلب خط دفاعی الظفره در دیدار امروز داشت، در دقیقه ۷۵ پس از یک- دو با احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه با یک شوت فنی، دروازه را هدف قرار داد ولی ضربه او با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی عبور کرد و با بدشانسی این بازیکن تبدیل به گل نشد.

قایدی که پیش از این در ۹ مسابقه لیگ برتر امارات سه گل به ثمر رسانده بود، در چهارمین حضور متوالی‌اش در ترکیب شباب الاهلی تلاش بیشتری نسبت به همیشه داشت ولی ضربات او راهی به دروازه الظفره پیدا نکرد تا تک‌گل نوراللهی موجب برتری این تیم در مسابقه امروز شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.