فاجعه ای جدید برای تیم پرطرفدار بوشهری/ تنها چند روز مانده تا حذف شاهین از لیگ دسته اول/ آقایان صدای آژیر قرمز را نمیشنوید!

شناسه خبر: 35713
تاریخ انتشار: 06 دی 1400

بنظر می رسد صدای آژیر قرمز حوالی تیم پرطرفدار بوشهری حاضر در لیگ آزادگان به شکل ویژه ای به صدا در آمده اما مسولین شورا و شهرداری بوشهر روی این مسئله حساسیتی ندارند!

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر بعد از شکست تیم شاهین شهرداری مقابل آذر شمس قزوین تمرینات این تیم برگزار نشده و سفر به تهران برای جدال با خوشه طلایی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این اتفاق تلخ در فوتبال شهری رخ میدهد که هم اکنون سه لژیونر در سطح اروپا دارذ{طارمی،قایدی و محبی}و به عبارتی باید آن را فاجعه دانست چرا که در صورت عدم شاهین شهرداری در هفته دوازدهم لیگ دسته اول باعث کنار رفتن این تیم از رقابتهای لیگ دسته اول خواهد شد و جریمه سقوط به دو دسته پایین تر شامل شاهین شهرداری خواهد شد!

در این میان محتشم رییس هیات فوتبال استان بوشهر،بهروزیان فر مدیر اداره ورزش و جوانان استان و شهرداری بوشهر به عنوان متولی تیم باید تا دیر نشده مانع از رخ دادن این فاجعه فوتبالی شوند تا آبروی فوتبال با اعتبار بوشهر بیش از این به حراج گذاشته نشود!حتی اگر با همین بازیکنان جوان و بومی لیگ را ادامه دهند ایرادی ندارد و مطمئن باشید همین بچه های گمنام با یک هدایت درست و منطقی حداقل با حضور در میدان مسابقه مانع از این آبروریزی فوتبالی خواهند شد!

شنبه، شاهین شهرداری باید در مقابل خوشه طلایی ساوه به میدان برود و گویا حجت قاسمی مدیر عامل جدید هم با دیدن این وضعیت استعفا داده است تا بحران به معنای واقعی به سمت تنها سهمیه شهر بوشهر در لیگ یک در حال حرکت باشد!

انگار در شهر بوشهر تنها چیزی که برای مسئولان مهم نیست فوتبال است و افتخارات را برای عکس های یادگاری میخواهند و لاغیر!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.