عطا وزیری :با ابراهیم طالبی توافق کرده ایم،بزودی درصدی از مطالبات بازیکنان پرداخت می شود

شناسه خبر: 35929
تاریخ انتشار: 20 دی 1400

عطا وزیری در گفت و گو با ایرنا افزود: طالبی سابقه حضور در کادر فنی تیم‌‏های کلن و بایرلورکوزن آلمان و کار با سرمربیان مطرحی چون برند شوستر، کریستوف دام و همچنین سابقه هدایت تیم‎های استقلال تهران (هشت بازی پارن فصل ۷۹-۸۰)، دستیار اول رولند کخ سرمربی سابق استقلال، نساجی مازندران (صعود از لیگ دو به یک)، قشقایی شیراز و تربیت یزد را در کارنامه دارد.

وی بیان کرد: ایرانجوان فردا سه ‏شنبه در بوشهر به مصاف تیم همجوار خود در انتهای جدول می‏ رود که باتوجه به اهمیت موضوع طالبی به عنوان گزینه هدایت ایرانجوان ترجیح داد با وجود توافق اولیه بررسی جزئیات قرارداد به بعد از این بازی موکول و در شرایط کنونی تمام تمرکز تیم برای موفقیت در بازی پیش رو باشد.

وزیری ادامه داد: در روزهای شادی همه اطراف تیم هستند ولی در روزهای سخت است که هواداران واقعی ایرانجوان باید خود را نشان دهند و تمام قد از ایرانجوان هدایت کنند.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: در مقطع کنونی که ایرانجوان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند انتظار می‏‌رود هواداران با اتحاد و همدلی در کنار تیم باشند تا ایرانجوان به جایگاه شایسته خود در جدول دسته پیدا کند.

وزیری ادامه داد: ایرانجوان بوشهر به طور رسمی و اسمی یک باشگاه مردمی و متعلق به هیچ فرد و نهادی نبوده انتظار می‏‌رود حمایت مالی لازم از تیم صورت گیرد تا بتواند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

وی گفت: این تیم در سایه مشکلات مالی تاکنون موفق نشده به بازیکنان پرداختی داشته باشد که با تمهیدات پیش بینی شده بزودی درصدی از قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت می‌شود.

ایرانجوان بوشهر اکنون با یک امتیاز در قعر جدول گروه الف لیگ دسته یک قرار دارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.