ایرانجوان غرق در منجلاب خودساخته!

شناسه خبر: 36011
تاریخ انتشار: 23 دی 1400

۱۰ بازی و تنها یک امتیاز شاهکار ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته دوم است که صدای هوادارانش را درآورده !

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر باشگاهی سازنده و ریشه دار که املاک میلیاردی دارد و اکنون با یک شیوه انتحاری در فوتبال {که شامل تصمیمات بد و بدتر می شود} بدترین فصل یک دهه اخیر را برای خودش رقم زده که شانس سقوط به دسته سه را برای این باشگاه افزایش داده مگر اینکه معجزه ای رخ دهد!

حوالی این باشگاه آنقدر حرف و حدیث مطرح است که معلوم نیست آمدن ابراهیم طالبی در این وضعیت می تواند دردی را دوا کند یا خیر!

از طرفی برخی نزدیکان این باشگاه اعتقاد دارند بازیکنان جذب شده در ابتدای فصل با نظر کادر فنی بوده که هیچ کدام از طرفین تا این لحظه مقابل دوربین ها حرف و حدیث ها را نه تایید میکنند نه تکذیب!

باشگاهی که روزگاری محل رشد طارمی ،قایدی،ماهینی ،بحرانی و..بود اما اکنون در برزخی گیر کرده که بدون تردید یکی از مقصران این روزها هیات مدیره یا موسسین هستند که توانایی گرفتن تصمیمات مهم و سرنوشت ساز را ندارند!

وقت آن رسیده علی وزیری به عنوان مدیر عامل مستقیم در مقابل رسانه ها از ابتدای فصل تا کنون را تشریح کند تا هواداران این باشگاه قضاوت بهتری داشته باشند و از طرفی با یک جراحی درست این تیم بیمار را در وضعیت آبرومندانه ای نگه دارند!

به نظر شما ایرانجوان چگونه نجات پیدا خواهد کرد؟


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.