چرا ایرانجوان از این تیم ۴ گل دریافت کرد!

شناسه خبر: 36207
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1400

ایرانجوان بوشهر باشگاهی با قدمت بیش از هفتاد سال با چهار گل از تیمی بنام شهید اورکی اسلامشهر شکست خورد.انتهای جدول و دریافت گلهای زیاد اعتبار یک باشگاه بزرگ را زیر سوال برده و به قول روزبه چاهیبخش مربی این تیم اگر بدانیم مسئول ما در باشگاه کیست خیلی خوب است! این شکست در حالی بدست آمد که تیم گمنام اما با انگیزه تهرانی که سال قبل از لیگ سه به لیگ دسته دوم صعود کرده را فردی بنام محمود کاظمی زاده مدیریت میکند .

او این تیم را با اتوبوس بعد از زدن چهار گل راهی تهران کرد و در تیم “مزین” بنام یک شهید  بازیکنان با انگیزه اسلامشهری و حومه این شهر اطراف تهران با میانگین سنی زیر ۲۴ سال حاضر بودند که ماهانه حدود سه الی چهار میلیون تومان حقوق دریافت میکنند.

مدیر عامل آنها می گوید در تیم من بازیکن بر اساس لیاقت قراردادش بسته شده و من در ابتدای فصل حاضر نشدم فرزند فلان برج ساز معروف تهران را به تیمم بیاورم! اجازه ندادم هیچ دلالی بنام اخاذی کنار تیمم حتی پرسه بزند و مربی من یک پسر سالم و کاربلد است که از لیگ سه تا کنون نشان داده لیاقت بزرگ شدن را دارد.

کاظمی زاده ادامه داد:دلم برای بچه های ایرانجوان سوخت،مشخص بود که هزاران انگیزه دارند و اتفاقا در نیمه اول دو جوان میانه میدان تیم بوشهر عالی بازی کردند اما تیمی که سرمربی ندارد طبیعی است دچار چالش شود.بوشهر مهد بازیکن است و دوست دارم تیمهای شهر شما خیلی زودتر این روزهای بد را سپری کنند و به جدول برگردند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.