گلزنی محبی در بازی جنجالی با دو اخراج/ ستاره بوشهری راه گلزنی در پرتغال را یاد گرفته{+عکس

شناسه خبر: 36322
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1400

دیدار ویسنته با سانتارکلارا از هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال در حالی با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت که داور دو بازیکن از تیم سانتاکلارا را اخراج کرد.

این تصمیمات با اعتراض شدید کادر فنی تیم سانتاکلارا همراه بود. سانتاکلارا که در هفته های اخیر و با مربی جدیدش به تیم بهتری تبدیل شده است و حتی تا نیمه نهایی لیگ کاپ هم صعود کرده بود بازی را تهاجمی شروع کرد و دردقیقه ۲۸ توسط کریسان به گل رسید. این گل خیلی دوام نداشت به این خاطر که ساموئل لینو در دقیقه ۳۵ بازی نتیجه را از روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند و در نهایت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

تصمیمات داور علیه تیم سانتاکلارا تنها گرفتن پنالتی به سود ویسنته نبود. در دقیقه ۶۶ بازی داور لینکولن از تیم سانتاکلارا را از زمین بازی اخراج کرد. با این حال این تیم عقب نکشید و به دنبال پیروزی بود. این حس با ورود محمد محبی به زمین در تیم سانتاکلارا تقویت شد. به این خاطر که محمد محبی در هفته نوزدهم و در مصاف با مورینسی نیز بعد از ورود به میدان موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و حتی موجب اخراج کاپیتان تیم حریف شود. محمد محبی که در برابر بوآویشتا به دلیل کرونا بازی نکرد در این بازی هم ماموریت خود را به خوبی انجام داد. او ۵ دقیقه بعد از ورود به میدان گل برتری و گل دوم خود را در این فصل از بازی های لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند.

اما تصمیمات داور علیه تیم سانتاکلارا تمامی نداشت. در دقیقه ۸۰ بازی داور کریسان زننده گل نخست تیم سانتاکلارا را اخراج کرد تا این تیم ۹ نفره به بازی ادامه دهد! محمد محبی هم عقب کشید تا به خط دفاعی تیمش در دفاع کردن کمک کند. در دقیقه ۸۵ بازی روی ضربه ایستگاهی تیم ویسنته به گل دوم رسید و لوبن فرناندز روی سر محمد محبی بازی را به تساوی کشاند. داور نزدیک به ۷ دقیقه برای این بازی وقت اضافه اعلام کرد اما بازیکنان سانتاکلارا با همه توان در برابر حملات تیم میزبان دفاع کردند تا دست کم با یک امتیاز میدان را ترک کنند.

سانتاکلارا با این یک امتیاز ۲۴ امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال باقی ماند. ویسنته هم با ۳۴ امتیاز تیم پنجم این مسابقات به حساب می آید.

اما محمد محبی با تکرار گلزنی خود در بازی با ویسنته نشان داد که راه گلزنی در تیم سانتاکلارا را یاد گرفته است. او که هفته های متمادی در این فصل را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از دست داد در بازگشت دوباره به ترکیب در هفته های اخیر با دو گل نشان داد که می تواند بازیکن موثری برای تیم سانتاکلارا باشد و در ادامه به تیم های بزرگ تری در فوتبال پرتغال راه پیدا کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.