ایرانجوان در حوالی فاجعه / اراده ای برای اعزام تیم به گچساران نیست!

شناسه خبر: 36794
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1401

ایرانجوان بوشهر در حال حاضر تنها باشگاه ایرانی و شاید جهان باشد که بدون پشت سر گذاشتن تمرینی به مصاف حریفانش در لیگ دسته دوم می رود!

نتایج فاجعه بار و شیوه تیمداری که در این باشگاه قدیمی بوشهر در یکی دو سال اخیر در پیش گرفته شده ،کار را به جایی رسانده که ایرانجوان دوشنبه در گچساران باید به مصاف حریف برود اما  اتوبوسی برای بازیکنان گرفته نشده و احتمال اینکه تیم در این هفته لیگ دسته دوم بازی نکند زیاد شده است!

اگر تیم بوشهری این هفته در رقابتهای لیگ دسته دوم به میدان نرود دو پله سقوط میکند و راهی مرحله اول رقابتهای لیگ دسته سوم فصل آینده خواهد شد تا شاهکار در باشگاهی که روزگاری محل پرورش ستاره های فوتبال ایران بوده، تکمیل گردد!

این اتفاقات در حالی رخ میدهد که تیم بوشهری ابتدای فصل با سر و صدای زیاد در تهران بسته شد ،بازیکنان در جه چندم را به بازی گرفت و حالا همانها که در بهترین شرایط اردو برای ایرانجوان برگزار کرده بودند توان اعزام تیم به اتوبوس ندارند تا تکلیف سقوط این باشگاه پرطرفدار زودتر مشخص شود!

در این میان پیشکسوتان ،هواداران،اداره ورزش و هیات فوتبال در کنار اعضای هیات مدیره باید وارد عمل شده و تکلیف این تیم را مشخص کنند البته اگر بخواهند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.