لحظه ای که یک بوشهری “سن سیروس” را منفجر کرد+عکس

شناسه خبر: 36841
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1401

انزلی چی ها علاقه شدیدی به سیروس قایقران کاپیتان فقید خود دارند تا جاییکه سالهاست هواداران دوآتشه ملوان ورزشگاه تختی این شهر را “سن سیروس” می نامند.

در انزلی فوتبال چیزی فراتر از یک تیم و یک باشگاه است و مردم این شهر با فوتبال زندگی میکنند دقیقا مثل بوشهری ها اما این هفته ها ملوان برای رسیدن به لیگ برتر لحظه شماری میکند و بر عکس در بوشهر دو تیم پرطرفدار برای سقوط آماده می شوند!

میلاد شعبانلو هافبک بوشهری که در نیم فصل دوم با مبلغ قابل توجهی از مس شهر بابک راهی ملوان شد در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول یک گل سه امتیازی و مهم را با شلیکی تماشایی وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

میلاد پسری است از محله عاشوری شهر بوشهر که تیفوسی های عشق فوتبال زیادی دارد در ملوان جا افتاده و این لحظه ثبت تصویر همان جایی است که ورزشگاه سن سیروس انزلی به هواد بلند شد تا نام این بوشهری در تاریخ ملوان ثبت شود.

در سالهای قبل از انقلاب حمید کللی فرد مدافع راست بوشهر سالها در جام تخت جمشید برای بزرگ فوتبال گیلان بهمن صالح نیا و ملوان بازی کرد ،بعد ها حسین ماهینی و دانیال ماهینی هم لباس ملوان را پوشیدند اما انگار این شلیک نام میلاد را بیش از بقیه جاودانه خواهد کرد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.