ایمان رزاقی راد پس از برد مقابل ماشین سازی مطرح کرد:آنهایی که اعتراض دارند با باشگاه مشکل دارند نه با من! به عقب برگردم باز هم از همان گلر استفاده میکنم

شناسه خبر: 37122
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1401

سرمربی پارس جنوبی جم بعد از برد نفسگیر تیمش مقابل ماشین سازی گفت:ماشین سازی چیزی برای از دست دادن نداشت و همین کار مارا سخت کرد.

ایمان رزاقی راد در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب ادامه داد:من از هوادر واقعی پارس جم تشکر میکنم همانهایی که در ۵ بازی ابتدای فصل پشت ما ایستادند.روزهای که برد آوردیم .وقتی سه چهار نفر شروع به اعتراض کردند که مشخص است هدف آنها زدن تیم است.با من خصومتی ندارند و فقط با باشگاه مشکل دارند.

وی تصریح کرد:باز هم به عقب برگردم در بازی رایکا از همان گلر استفاده میکنم.این جوان را به آقای مهدوی کیا و تیم ملی امید معرفی کردم.هر مربی دوست دارد هر کس آماده باشد درون دروزاه قرار بگیرد.امسال از همان اول گفتم تیم باید بماند اما انتظارها از ما بالا رفته است.این همان تیم است که ملوان را برده و برخی به دنبال اهداف خود هستند.تا روزی که شرکت نفت ما را بخواهد هستیم.

سرمربی پارس تاکید کرد:هر کس دشمنی میکند چوبش را خواهد کرد و عزت و ذلت دست خداست.

رزاقی راد با ذکر این نکته که حمید نادری بازی را درآورد اینگونه توضیح داد:حمید یک تعویض خوب بود و حتی میخواستم زودتر او را تعویض کنم.از هواداران واقعی که در فضای مجازی به من پیام میدهند و تشکر میکنند دمشان گرم…حالا اگر دو نفر با هدف اعتراض میکنند مهم نیست و در همه تیمها وجود دارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.