گزارش روز:کام شیرین صعود به لیگ دسته اول به این زودی تلخ می شود!

شناسه خبر: 37550
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1401

به نظر می رسد ماجرای شیرین صعود تیم شاهین عامری به لیگ دسته اول ابعاد جدیدی گرفته و شاید رو به تلخی برود!

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر شاهین عامری در فصل اخیر لیگ دو با اقتدار راهی لیگ دسته اول شد و انها در فینال لیگ دو باید چند روز دیگر به مصاف چوکای تالش در تهران بروند اما زمزمه های فروش امتیاز باشگاه و عدم تیمداری حوالی باشگاه تنگستانی دهان به دهان میچرخد!

در جلسه چند روز گذشته مجتبی ناصری به عنوان مالک باشگاه مقابل رئیس هیات فوتبال استان تاکید کرده اگر حمایتی از استان نباشد توانایی تیمداری در لیگ یک را ندارد و امتیاز را میفروشد! در این میان بعد از قطعی شدن ماجرای صعود حتی تمرینات تیم هم برگزار نشد و شاهین عامری با کمترین تمرین ممکن به مصاف اسپاد رفت.

حرف و حدیث ها شکل جدی تری به خود گرفت و حتی بحث جدایی مهدی کریمیان هم مطرح شده که پست ایسنتاگرامی آخر او بوی خداحافظی و جدایی میدهد!گویا او هم بی میلی مسئولان باشگاهش و عدم حمایت مسئولان استان بوشهر از فوتبال را به راحتی لمس کرده و شاید به فکر حضور در تیم دیگری باشد!

شاهین عامری در فصل گذشته با حضور ناصری،نوشیروانی و مظفری یک تیمداری صد در صد خصوصی را پشت سر گذاشت و حالا مسئولان این باشگاه میدانند برای حضور در رقابتهای لیگ دسته اول حداقل بودجه بیست میلیاردی را نقد داشته باشند!

این مبلغ برای استان لبریز از پول بوشهر عددی نیست اما گویا بی مهری ها به فوتبال در استان بوشهر تمامی ندارد و سرنوشت شوم ایرانجوان و شاهین شهرداری در انتظار شاهین عامری خواهد بود مگر اینکه یک تصمیم بزرگ گرفته شود!

اگر استاندار بوشهر و دیگر مسئولان بوشهری قرار است برای فوتبال وقتی و هزینه ای در نظر بگیرند اکنون زمانش فرا رسیده و گرنه  دود این ماجرای تلخ عدم تیمداری شاهین عامری کام انبوهی هوادار و جوان مستعد استان را تلخ خواهد کرد!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.