سوژه روز:۵۰ میلیارد تومان برای زنده ماندن فوتبال بوشهر نیست که نیست!

شناسه خبر: 37587
تاریخ انتشار: 02 تیر 1401

اینجا بوشهر است ،استانی با منابع عظیم نفتی و گازی که برای بقای فوتبال و زنده ماندن امید عده ای جوان فوتبالیست حدود ۵۰ میلیارد تومان پول نیست!

این جملات را با دقت مطالعه کنید تا متوجه عمق فاجعه را متوجه شوید! مالک باشگاه شاهین عامری بعد از صعود تیمش به لیگ یک،خیلی جدی پای حرفش ایستاده که توان ندارم و اگر من هفت میلیارد تومان هزینه کنم در استان همین عدد به تیمم تزریق می شود!

شاهین شهرداری سقوط کرده و ۱۰ میلیارد تومان برای بستن یک تیم بومی و جوان برای فصل بعد وجود ندارد! ایرانجوان راهی لیگ دسته سوم شده و حداقل ۵ میلیارد تومان پول وجود ندارد تا آنها از همان لیگ سه {این بار بدون دغدغه و حضور بازیکنان غیربومی بی کیفیت} لیگ را شروع کنند! در گناوه برای حضور دوباره پرسپولیس این شهر پولی وجود ندارد حداقل ۱۰ میلیارد تومان! دیگر شهرهای استان هم که اگر هوای تیمداری به سرشان بزند همان بهتر که فکرش را نکنند!

مبلغی حدود ۵۰ میلیارد تومان می تواند فوتبال استان بوشهر را زنده نگه دارد اما بودجه فلان تیم صنعتی برای فصل آتی بالای سیصد میلیارد تومان بسته شده است! هزینه یک بازیکن جذب شده آبی و قرمز بالای ۱۵ میلیارد تومان است اما در بوشهر پولی برای فوتبال {البته با مدیریت صحیح نیست که نیست که نیست} مهدی طارمی نام ایران و بوشهری ها در دنیا مطرح میکند اما در دیار او همین مبلغ ناچیز برای حضور حداقل ۴ باشگاه پرطرفدار وجود ندارد!

عجب مدیریتی میکنید که قطعا باید اصفهان و تبریز و خوزستان از شماها یاد بگیرند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.