حسین پورامینی:فوتبالیست‌ها هرقدر پول بگیرند، نوش جان‌شان!

شناسه خبر: 37688
تاریخ انتشار: 17 تیر 1401

حسین پورامینی درباره فصلی که گذشت بیان کرد: واقعیت این است که از نظر فوتبالی فصل خوبی را نداشتم. با اینکه بسیار سرحال وآماده بودم اما سلیقه مربیان در پیکان و مس رفسنجان به گونه ای بود که شرایط چندان خوبی را نداشتم. البته در ۲۰ مسابقه برای پیکان و مس بازی کردم اما به هر حال باید به سلیقه مربیان احترام بگذارم.

او درباره جدایی از مس رفسنجان با وجود اینکه با این تیم قرارداد داشت، تاکید کرد: برای این کار دلایل خاص خودم را داشتم. در پست من بازیکنان زیادی حضور داشتند. ۴ هافبک تدافعی در مس بودیم و دوست داشتم به تیمی بروم که بیشتر بازی کنم. به همین خاطر تصمیم به جدایی گرفتم. خداراشکر که در کمال رفاقت و دوستی این اتفاق رخ داد.
هافبک باتجربه فوتبال ایران درباره آینده فوتبالش گفت: فعلا منتظر هستم ببینم شرایط چطور رقم می خورد. باید پیشنهادهایم را بررسی کنم و در نهایت به تیمی بروم که به سودم است. امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشم و فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.
پورامینی درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر بیان کرد: از نظر من لیگ گذشته نسبت به سال های قبل کیفیت خوبی نداشتیم. در لیگ های گذشته کیفیت فنی بازی ها بالاتر بود.
او درباره انتقادهایی که به قرارداد بالای فوتبالیست ها می شود، بیان کرد: با توجه به تورم شدید در جامعه ما نمی شود ایرادی به قرارداد فوتبالیست ها گرفت. من خودم فوتبالیست هستم و ما همیشه می گوییم که فوتبالیست هرچقدر پول بگیرد، حقش است. یک فوتبالیست حدود ۱۱ ماه دور از خانواده اش است، مصدوم می شود، مسیر های طولانی را مسافرت می کند و نمی شود انتقادی به این موضوع داشت. پس هرچقدر فوتبالیست ها پول می گیرند، نوش جانشان.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.