گزارش روز:ماجرای ۱۳۷۷ میلیارد تومان اعتبار مسئولیت اجتماعی نفت برای استان بوشهر ،یعنی فوتبال به حق خود می رسد؟!

شناسه خبر: 37720
تاریخ انتشار: 24 تیر 1401

احمد محمدی‌زاده گفت: در نشستی که با مدیران ارشد صنعت نفت داشتیم، نتایج و مصوبات ارزشمندی کسب شد که همه مصوبات مکتوب و صورتجلسه شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ او از تصویب ۱۳۷۷ میلیارد تومان اعتبار مسئولیت اجتماعی نفت به استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این میزان اعتبار نسبت به سنوات گذشته رشد چند برابری را نشان می‌دهد.

استاندار بوشهر عنوان کرد که شرکت ملی پتروشیمی مبلغ ۴۸۰ میلیارد تومان، شرکت ملی نفت ۴۷۷ میلیارد تومان و شرکت ملی گاز ۴۲۰ میلیارد تومان اختصاص دهند.

محمدی‌زاده گفت: برای نخستین بار مدیران ارشد صنعت نفت از شرکت‌های بزرگ پتروشیمی و نفت و گاز را دور یک میز آوردیم و البته این مصوبه مهم حاصل هشت ماه مذاکره مدیران ارشد استان با مسئولان حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است.

کنال صالح احمدی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان استان بوشهر که در این مدت کوتاه با جدیت در پی رفع مشکلات تیمهای فوتبال بوده ،پنج شنبه در گفتگوی زنده با رادیو بوشهر با تایید این اتفاقات اظهار امیدواری کرد که برای اولین بار بودجه بسیار خوبی به ورزش استان و فوتبال تخصیص خواهد یافت.وی با عنوان اینکه تیمهای فوتبال ما در لیگ های مختلف دیگر نگران مشکلات مالی نباشند ،توضیحات ریز را باستین معاون استاندار بوشهر ارجاع داد.

۵۰ الی ۱۰۰ میلیارد تومان در هر سال برای فوتبال استان بوشهر و تیمهای حاضر در لیگهای مختلف ،کمترین حق فوتبال استان است که نقش اداره ورزش در گرفتن حق ورزش از این بودجه پر سر و صدا بسیار مهم است که تقسیم آن میان تیمهای مختلف یک تدبیر ویژه می خواهد!

در ادامه همین گزارش باید متذکر شد که اگر همه این وعده ها عملی شود ،تیمهای پرطرفدار استان بوشهر باید به شکل منطقی و با تدبیر نظارت ویژه همراهی شوند تا برای اولین بار طی سالهای اخیر فوتبال در استان بوشهر بدون دغدغه به تیمداری ادامه دهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.