حاشیه نگاری برد شاهین مقابل حریف مسی:اخراج فکری ،حضور دو بوشهری در ترکیب مس،معطلی برای خرید بلیط ،خوشحالی عجیب گلزن شاهین در مقابل دوربین تلوزیونی!

شناسه خبر: 14755
تاریخ انتشار: 05 آذر 1397

شاهین شهرداری در یک بازی خانگی موفق شد مس رفسنجان را شکست دهد.این برد شاهینی ها را در صدر نگه داشت و حالا بار دیگر بوشهر برای رسیدن به لیگ برتر تلاش میکند.

 

حاشیه نگاری این دیدار پیش روی شماست :

 

شاهین بهرام نژاد این دیدار را به شکل زنده برای رادیو و تلوزیون استان بوشهر گزارش می کرد.

 

ابتدای بازی شاهینی ها با بنر سالروز درگذشت یکی از بنیان گذاران مکتب شاهین مرحوم پرویز دهداری وارد زمین شدند تا به استاد دهداری احترام ویژه گذاشه شود.

 

امین مشایخ و مصطفی احمدی دو بازیکن بوشهری مس رفسنجان در ترکیب اصلی این تیم به میدان آمدند.آنها تقریبا با همه بازیکنان بوشهری شاهین خوش و بش داشتند.

 

با وجود دو روز بارنگی شدید و زمین آب گرفته ورزشگاه شهید بهشتی ،تلاش مسئولان هیات فوتبال برای آماده شده زمین به بار نشست .هر چند در برخی از نقاط زمین برای بهتر شدن چمن از خاک اره هم استفاده شده بود!

 

این ماجرای بلیط فروشی هم کم کم عجیب می شود،چندین تماشاگر در مقابل درب ورودی ورزشگاه رو به خبرنگار ما از این وضعیت انتقاد داشتتند و خواستار چند باجه بلیط فروشی بودند تا زودتر راهی ورزشگاه شوند.با توجه به مدعی شدن شاهین و حضور پررنگ بوشهری ها در دیدار های آتی ،انتظار می رود هیات فوتبال چند باجه بلیط فروشی دیگر اضافه کند!

 

حسین مالکی وینگر و حسن نجفی مدافع راستی که در این بازی نقش دفاع چپ را ایفا کرد ،شباهت زیادی به یکدیگر دارند تا جاییکه خبرنگاران را هم می توانند برای شناسایی دچار مشکل کنند.مدل مو،نحوه دویدن و حتی کش هایی که روی موهایشان استفاده میکنند کاملا شبیه هم است!

 

علی گودرزی مدافع وسط شاهین شهرداری از همان ابتدای بازی دچار مصدومیت شد تا فکری به نوروزی دستور گرم کردن بدهد و بالاخره در دقیقه ۹۰ این تعویض انجام شد.

 

بعد از گل شاهین ،بگو مگوی عجیبی میان بازیکنان دو تیم شکل گرفت.بازیکنان مس رفسنجان اعتقاد داشتند آنها توقف کرده اند تا بوشهری ها توپ را به بیرون بزنند اما اینگونه بنظر نمی رسید!

 

گل صارمی که به ثمر رسید ،فکری به همان شکل همیشگی و با طی کردن چند متر و یک پرش بلند خوشحالی خود را نشان داد!

 

بین دو نیمه جرقه اختلافات و درگیری لفظی بین دو مربی آغاز شد،تا جاییکه رفتار میشو سرمربی مس ،حسابی فکری سرمربی شاهین را عصبانی کرد حتی وقتی گلر مسی ها آمده بود فکری را آرام کند یک “تو سینه ای ” محکم نوش جان کرد.فکری به شدت از رفتار سرمربی رفسنجانی ها با خودش ناراحت بود! در این میان پرویز عبدی پور هم برای آرام کردن جو وارد عمل شد اما سرمربی شاهینی ها همچنان از میشو عصبانی….

 

نسبت به بازی های گذشته استقبال بهتری از این بازی شده بود،بر خلاف بازی های قبلی جایگاه روبروی ورزشگاه شهید بهشتی بیش از هزار هوادار را در خود جای داده بود تا مشخص شود بوشهری ها کم کم برای لیگ برتری شدن آماده می شوند.

 

در غیاب کمال نیکخوی مصدوم ،حسن نجفی به چپ رفت تا مهدی چاهکوتاه زاده بار دیگر مدافع راست تیمش بازی کند.

 

درگیری مربیان دو تیم در نیمه دوم ادامه داشت،تکل صارمی باعث اعتراض اصغر اکبری کمک مربی شیرازی مس رفسنجان به وی شد.فکری از این ماجرا باز هم برافروخته شد و اعتراض خود را به داور و همچنین اکبری نشان داد،قاضی خوزستانی مسابقه فکری و اکبری را از زمین اخراج کرد!

 

سالاری دومین گلزن شاهین در این بازی ،بعد از گلزنی به سمت دوربین پخش زنده رفت و به شکل عجیبی شادی خود را به بینندگان تلوزیونی نشان داد!

 

در بین دو نیمه و به مناسبت هفته وحدت از کمال نیکخوی مدافع اهل تسنن شاهین شهرداری تقدیر به عمل امد.

 

بازی چشم نواز و تکنیکی شعبانلو با محبی و صارمی و پاسهای تکضرب آنها ،در دقایق پایانی تماشاگران را به وجد آورده بود.

 

هنگامی که گلر رفسنجانی ها یک کرنر به شاهین هدیه داد،یک تماشاگر متعصب شاهین بنام امیر قاسم نژاد در جایگاه ویژه با صدای بلند به دوستش می گفت این کرنر را محبی به گل تبدیل میکند که اتفاقا محبی اولین گل فصلش را روی همین کرنر به ثمر رساند!

 

بعد از بازی هواداران شاهین به شدت از برد خانگی تیمشان شادمان بودند و جمشید پولادی و بیژن شیرالی با روشن کردن منور آنها را همراهی میکردند.

 

فکری سرمربی شاهینی ها بعد از گلهای دوم و سوم تیمش تشویق شد.

 

نیمکت شاهین شهرداری هنوز هم آرامش ندارد ،از درگیری یکی از مربیان تا روبوسی بعد از گل  و البته بگو مگویی که داخل زمین هم میان بازیکنان شکل گرفت.کاش این صحنه ها را نبینیم!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.