دو کلام حرف حساب با شورانشینان بوشهر:حق این بچه ها بدهید،همین!

شناسه خبر: 37812
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1401

در شرایطی که هر هفته آگهی مزایده باشگاه شاهین شهرداری مثل نقل و نبات دست به دست می شود و مشتری درست و درمانی هم ندارد،این یادداشت کوتاه مخاطبش فقط اعضای شورای شهر بوشهر هستند!

وضعیت سقوط و تیمداری سال گذشته شاهین شهرداری از همان ابتدا مشخص بود که راهی جز لیگ دو ندارند که البته اعضای جدید شورا از همان ابتدا ایراداتی به نحوه تیمداری در فصل قبل تر نیز داشتند.

در این میان برخی اعتقاد داشته و دارند شورای شهر بوشهر همانگونه که برای آسفالت و امورات شهری باید برنامه ریزی کند ،اندک حقی هم برای فوتبال و جوانانش باید قائل شود!

تیم سال گذشته شاهین شهرداری بخصوص در هفته های پایانی بازنده بود اما وقتی تمام و کمال با بازیکنان جوانان و امید راهی میدان می شد طعم باخت آنها هم شیرین بود که دلیلش درخشش و دوندگی عده ای جوان گمنام اما با انگیزه در ترکیب شاهین شهرداری بود.

حال در این هفته های مهم و نزدیک به آغاز لیگ دسته دوم کلامی داریم کوتاه و مختصر با اعضای شورای شهر بخصوص آنهایی که همواره در میادین ورزشی بخصوص فوتبالی همیشه حاضر بوده اند.

از رئیس جدید گرفته که یک فرد جوان است تا افرادی مانند برزگرزاده ،آسایش و رفاهی که با فوتبال بیگانه نیستند.دوستان سردرگمی و این شهر و آن شهر رفتن بازیکنان جوان و امید بوشهری را نمیبینید! دلتان نمیسوزد؟ آسفالت و بهبود وضعیت شهر را دوست داریم و اگر کاری هم انجام دهید دمتان گرم اما فوتبال هم بخش مهمی از زندگی مردمان همین شهر است.

حال که شاهین شهرداری فرزند شهرداری است با همان بودجه اندک بین ۵ الی ۷ میلیارد تومان برای فصل جدید لیگ دسته دوم با کادر و بازیکنان صد در صد بومی  کار سختی نیست!اجازه ندهید بریز و بپاش شود،بازیکن خوابگاهی آورده شود و در عوض همین بچه های استان بازی کنند .

دوستان حاضر در شورای شهر هم اکنون تیم ملی جوانان ایران در یک تورنمنت بین المللی در کشور تاجیکستان بازی میکند که گلر اول تیمش ادیب زارعی بازیکن تیم جوانان شاهین شهرداری است.افتخار کمی است؟ شهرداری محترم در جریان باشند که داور بوشهری حاضر در رقابتهای جوانان آسیایی کافا کارمند مجموعه شماست ،پس اینها اتفاقاتی است که فوتبال رقم زده و مردم کاملا در جریان این افتخارات هستند اما شما باید از همین فوتبال پدیده قرن برای خندیدن جوانان شهر استفاده کنید!

آقایان آسایس ،برزگرزاده و …شما که فوتبالی تر هستید ، به همکاران خود در شورا توضیح دهید بازیکن ۲۰ ساله شاهین امسال دانشجو می گردد و با درخشش در لیگ دسته دوم و نهایت قرارداد ۴۰ میلیون تومانی، امورات اولیه زندگی او سپری می شود. چه بسا مانند محبی ،کریم زاده،طارمی ،قایدی و… ستاره های جدید فوتبال ایران لقب بگیرند.بازی های فصل گذشته بادره،جوزان،حسین ماهینی و… یک پیام ساده داشت و آنهم درخشش آنها پیش چشم تیمهای متمول لیگ دسته اولی بود…

آقایان و خانمهای حاضر در شورا این مطلب کوتاه کمترین درخواست بیش از ۱۵۰ بازیکن رده پایه شاهین شهرداری است که امسال می توانند در لیگ دسته دوم برای خود نامی دست و پا کنند.لطفا تا دیر نشده یک بودجه محدود اما با نظارت خودتان برای این تیم در نظر بگیرید ،جای دوری نمیرود !

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.