یادداشت مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری پیرامون آغاز فصل جدید لیگ برتر/ صبوران مکتب شاهین ، وفادارانی بی بدیل

شناسه خبر: 20923
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1398

یادداشت ؛

هواداران ؛ صبوران مکتب شاهین ، وفادارانی بی بدیل

💢یک شاهین ، یک استان ، یک هدف … همه با هم متحد و ثابت قدم برای خلق حماسه ای دیگر

➖این که هر روز از خواب بیدار می شوی و به جای دغدغه خانواده و کار و زندگی ، بیشتر نگران وضعیت تیمش هست و گوشه به گوشه به دنبال خبری از شاهین جستجوگر است ، نشان حس وجودی شاهین است که سالهای متمادی است که به سرنوشت این دیار فوتبالی گره خورده است.

➖تیمهای ریشه دار زیادی وجود داشتند که سقوط کردند اما هرگز موفق به بازگشت نشدند اما این شاهین بود که در همان سقوط فاجعه انگیز سالهای قبل حتی یک لحظه از آغوش گرم هوادارانش دور نشد تا بار دیگر به همت شورای شهر و شهرداری با “بازگشتی ققنوس وار” سایه بلندش را در آسمان فوتبال ایران بگستراند.

➖بدون شک این بازگشت باشکوه به لیگ برتر حاصل صبوری و وفاداری هوادارانی است که تیک تاک ساعت قلب خود و لحظه به لحظه زندگی خود را با فراز و فرودهای شاهین تنظیم کرده اند و هیچ دارویی نمی تواند مثل پیروزی و موفقیت شاهین برای آنها تسکین دهنده و آرامش بخش باشد.

➖قصد بزرگ جلوه موضوعی را نداشته و ندارم ، اما بازگشت نام شاهین را به لیگ برتر با این همه مشتاق و عاشق باید فراتر از یک اتفاق ورزشی دانست . بلکه مسئولان استان باید دریابند که این حضور دقیقا می تواند سرآغاز یک حرکت شگرف فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی باشد که تمامی اقشار جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

➖قطعا هوادارانی که در انتظار این بازگشت و این روز موعود ، سالها روزشماری کرده اند بدور از تمامی حواشی فوتبال امروز حماسه حضورشان را در “ورزشگاه سردار شهید نادر مهدوی” رقم خواهند زد و فریادشان را طنین انداز خواهند کرد تا حضور شاهین شان را این بار با نام ” شاهین شهرداری بوشهر” به فوتبال ایران اعلام کنند ، پس چه شایسته هست که مسئولان به کمک شورای شهر و شهرداری بوشهر آمده و با حمایتی همه جانبه در این همایش ورزش ، فرهنگی و اجتماعی شریک شوند .

یک شاهین ، یک استان ، یک هدف … همه با هم متحد و ثابت قدم برای خلق حماسه ای دیگر

یادداشت : عبدالرضا کللی
مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.