گزارش روز:دو ماه به آغاز لیگ دسته دوم باقی مانده،ایرانجوانی ها چکار میکنند؟!هنوز درس نگرفته اید؟

شناسه خبر: 20267
تاریخ انتشار: 17 تیر 1398

بر اساس تصمیم و اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم از ۲۴ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر لیگ دسته دوم در حالی حدود دو ماه دیگر آغاز می شود که ایرانجوان تیمی با قدمت بیش از ۷۰ سال به لیگ دسته سوم سقوط کرد تا دوره متزلزل مدیریتی و عدم موفقیت در این باشگاه کامل شود اما به یکباره و با نامه فیفا تیم استقلال اهواز کسر امتیاز شد و راهی لیگ سه گردید تا ایرانجوان و هوادارانش از ماندگاری در لیگ دسته دوم فصل آتی شادمان شوند.

 

این روزها هیچ خبری از باشگاه بوشهری برای آینده در دست نیست و نهایت خبرهای ضد و نقیض دادگاه و زمین های باشگاه ایرانجوان شنیده می شود .تیمهای پایه و مدرسه فوتبال که در ویرانگی کامل بسر می برند و بازیکنان بزرگسالان این باشگاه نیز در تست های تیمهای استان های همجوار دیده می شوند تا برای رسیدن به رویاهای خود حداکثر تلاش خود را کرده باشند!

 

در این شرایط و با ماندگاری در لیگ دسته دوم ،انتظار می رود مسئولان این باشگاه برای ادامه فعالیت و درست کردن زیر ساختها، تکانی به خود داده و گامهایی بردارند .باشگاهی که روزگاری مهدی طارمی،دانیال ماهینی،عزت پوقاز،مهدی قائدی،رامین دهقانی،صادق گشنی،حسین پورامینی،ابراهیم صالحی ،سلمان بحرانی،حسین بازیاری،رضا حسن پور… و چندین بازیکن طراز اول به فوتبال ایران معرفی کرده بود ،اکنون در بی ثباتی کامل تیمهای پایه بخصوص جوانان و امید قرار دارد و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود!

 

روزگاری تیمهای نونهالان،نوجوانان،جوانان و امیدهای ایرانجوان در کشور سرآمد بازیکن سازی بود و هر سال تیم بزرگسالان این باشگاه از همین محصولات خودی استفاده می کرد اما در سه سال اخیر بدترین اتفاقات ممکن را تجربه کرده است.برخی به فکر حفظ زمین هستند اما نمی دانند وقتی تیمهای پایه وجود ندارد و بازیکن رده سنی امید مستعدی برای ورود به تیم بزرگسالان وجود ندارد ،زمین چندین میلیاردی چه سودی خواهد داشت؟!

 

دو ماه تا آغاز رقابتهای لیگ دسته دوم باقی مانده اما باشگاهی بنام ایرانجوان هیچ اقدام موثری برای راه اندازی تیمهای پایه خود و البته رسیدگی به امور آنها انجام نداده و شاید برخی مسئولان این باشگاه به سقوط استقلال اهواز دیگری در فصل اینده فکر میکنند نه صعود به مراحل بالاتر….


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.