تکرار یک ماجرا با استاندار بوشهر:آقای محمدی زاده شاهد مرگ فوتبال بوشهر هستیم…!

شناسه خبر: 37838
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1401

بعد از ماجرای تلخ و تاسف بار فروش امتیاز باشگاه شاهین عامری باز هم یک تراژدی تلخ برای ورزش و به خصوص فوتبال استان بوشهر رخ داد.

در این میان و در هفته های گذشته بارها از تزریق رسانه های رسمی خبر از تزریق یک پول چند هزار میلیاردی به استان بوشهر از طریق نفت داده شد که سرپرست اداره ورزش و جوانان استان هم آن را تایید کرد.

مشخص نیست و نشد که چقدر از این مبلغ قرار است به ورزش و فوتبال اختصاص داده شود اما باز هم تکرار میکنیم جناب آقای محمدی زاده استاندار بوشهر حال فوتبال خوب دقت کنید فوتبال یک بخش مهم زندگی بوشهری ها آنقدر خراب است که باید برای آن ساعتها گریه کرد!

آقای استاندار! کاش به شما این خبر را برسانند که حال فوتبال انقدر خراب است که بچه های فوتبالی استان بوشهر آواره استانهای دیگر شده اند برای تست دادن که یک حال غم انگیز است و بس!

جناب دکتر ! باور کنید کار سختی نیست و فقط زمان به سرعت در حال از دست رفتن است ،ایرانجوان،شاهین و عامری و دیگر شهرهای فوتبالخیر این دیار با فوتبال زندگی میکنند.اندکی هزینه معقول و نظارت دوستان شما می تواند این حال و روز خراب را بهتر کند.لطفا اجازه ندهید فوتبال در بوشهر بمیرد!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.