علی دایی:نیمکت پارس می خواست بازی را شلوغ کند!

شناسه خبر: 6943
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1396

علی دایی  در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل پارس جنوبی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا امروز به نیمکت پارس آنقدر ایراد می‌گرفت،‌گفت: اصلا و ابدا چنین چیزی نبود. ای کاش دوربینی از نیمکت فیلم می‌گرفت. در نیمه اول نیمکت پارس قصد داشت جو بازی و داوری را بهم بریزد و گرنه ما نه گیری دادیم و نه کاری داشتیم.

وی در مورد بازی افزود: تمام نیروهای تهاجمی را در زمین حفظ کردیم تا به گل برسیم. باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. پارس در طول بازی فقط دو شوت نصفه و نیمه داشت. با شناخت خوبی که از حریف داشتیم اصلا انتظار تساوی نداشتیم، می‌خواستیم برنده شویم اما اینطور نشد.

سرمربی پارس جنوبی در مورد جو ورزشگاه، عنوان کرد: جو ورزشگاه مثل همیشه خوب بود. بزرگترین حسن این بود که به کسی توهین و بی احترامی نکردند و این نشان دهنده فرهنگ این منطقه از کشور است.

وی در مورد اینکه به نظر او به عنوان یک کارشناس سوت‌های داوران به سوت برندهای فوتبالی چقدر است، گفت:‌ راجع به این مسئله نمی‌توانم توضیح دهم. اگر امسال سوت‌ها درست و عادلانه بود فکر کنم حداقل ۸ امتیاز بیشتر داشتیم. از این مسئله خیلی لطمه خوردیم. برای جامعه داوری آرزوی موفقیت دارم و برایشان احترام قائل هستم. امیدوارم بهتر قضاوت کنند. مردم امروز از بازی قبلی گله داشتند. همین آقا یک بازی ما را سوت زد و این بلا را سرمان آورد. هر داوری کار خودش را می‌کند. امروز یکی از بهترین داوری‌ها را دیدیم. داور قاطعانه کار کرد و امروز مشکلی نبود.

دایی در مورد اینکه بازی خوبی مشاهده نشد و چرا در باشگاه‌های ایران تزلزل وجود، اظهار داشت: خیلی مسائل در این امر دخیل است. یکی از بزرگترین مشکلات مسائل مالی است که تیم‌ها گریبانگیر آن هستند. نفت تهران باید اوت می‌شد اما با آمدن مالک جدید و مدیریت درست الان چهار پنج بازی است که خودش را جدا کرده است. عامل بعدی مدیریت است. باید به قول‌ها و تعهدات عمل شود. وقتی به تعهدات عمل نشود مربی نمی‌تواند کاری کند. وقتی چیزی به بازیکن ندادیم آیا می‌توانیم او را جریمه کنیم. فوتبال باشگاهی ما دچار تزلزل شده و این به آینده فوتبال ضربه می‌زند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.