ادیب زارعی دروازبان بوشهری تیم ملی جوانان ایران:سطح تورنمنت کافا واقعا بالا بود / به حال فوتبال بوشهر باید گریه کرد !

شناسه خبر: 37872
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1401

ادیب زارعی دروازبان ملی پوش و بوشهری تیم ملی جوانان ایران می گوید :تورنمنت بین المللی کافا در سطح بالایی بود و تیم ایران نتایج قابل قبولی گرفت.

دروازبان تیم ملی جوانان ایران که سال گذشته درون دروازه شاهین شهرداری و در لیگ یک حضور داشت با بیان این مطلب ادامه داد:شکر خدا در اولین بازی های ملی ام موفق شدم یک جام قهرمانی کسب کنم که ثمره تلاش همه بازیکنان و کادر فنی بود.رقابتهای کافا در سطح پایه برگزار می شود و هر ساله تیمهای آسیای مرکزی با جدیت در این رقابتها شرکت میکنند.

وی ادامه داد:با حضور آقای مرفاوی که ایشان سابقه کار در رده پایه و ستاره های بزرگ فوتبال ایران مثل مجتبی جباری و خسرو حیدری را در رده پایه دارد تمرینات ما آغاز شد و من شخصا در استعدادیابی ها اولیه تا لیست نهایی حضور داشتم و با همه وجود برای قرار گرفت در لیست مسافران اعزامی تلاش کردم.

زارعی افزود:واقعیت این است که تیم خوبی داریم و باید برای حضور در مرحله نهایی قهرمانی جوانان آسیا آماده شویم.وظیفه من تمرین کردن و گوش دادن به صحبتهای مربیان است . امیدوارم بتوانم مرحله به مرحله تجربیات بیشتری کسب کنم و انشالا سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کنیم که من به شدت امیدوارم.

وقتی از این بازیکن نوزده ساله بوشهری در مورد حال و روز فوتبال بوشهر سوال کردیم پاسخ های جالبی داد:باید گریه کرد! فوتبال بوشهر! کدام فوتبال! فوتبالی که رفقای من باید آواره این شهر و آن شهر شوند تا در تست تیمهای لیگ یکی و لیگ دوی حاضر شوند که معلوم نیست چه سرانجام در انتظار آنهاست.

من همه رده های استعدادیابی تیم ملی از نونهالان تا این رده {جوانان} را رفتم و بارها خط خوردم اما نا امید نشدم تا اینکه خدا کمک کرد و اکنون عضوی از تیم ملی جوانان ایران هستم اما واقعا حق جوانان بوشهری نیست که ما تیم باشگاهی در لیگ یک نداریم و به نظر می رسد در لیگ دو هم شهر بوشهر تیمی نخواهد داشت!

من با افتخار همشهری مهدی طارمی،محمد محبی و مهدی قایدی هستم .چرا باید شهری که این ستاره ها را پرورش داده وضعیت باشگاه های پرطرفدارش این باشد! وضعیت پارسال شاهین شهرداری را همگان دیدند. شاهین عامری هم فروخته شد ،ایرانجوان هم سقوط کرد! پس حق بازیکنان بوشهری از فوتبال چیست! من اول راه هستم و هر روز با دوستان فوتبالیست خودم در ارتباط هستم، کاش یک مسئول صدای این بچه ها را بشنود !

 

زارعی در مورد آخرین وضعیت خودش اینگونه توضیح داد:بعد از موفقیت و قهرمانی در کافا ،چند روز به استراحت آمدیم و از اواخر هفته تمرینات تیم ملی جوانان آغاز خواهد شد.صادقانه بگویم پیشنهادهایی آمده که با مشورت پدرم که خودش فوتبالیست بوده یک تصمیم خوب خواهم گرفت.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.